خانهاخبار
آنر بند 6 با اندازه بزرگ‌تر و ظاهری متفاوت معرفی شد

آنر بند 6 با اندازه بزرگ‌تر و ظاهری متفاوت معرفی شد

دستبند جدید آنر نسبت به نسل قبلی تغییرات زیادی داشته و حالا از نمایشگر بزرگ‌تری استفاده می‌کند که می‌تواند این دستگاه را در گروه ساعت‌های هوشمند قرار دهد.
۱۳۹۹/۸/۱۴

آنر بالاخره جدیدترین دستبند هوشمند خود را معرفی کرد و این دستگاه نسبت به مدل پارسال تغییرات زیادی داشته است. آنر بند ۶ نمایشگری ۱.۴۷ اینچی از نوع AMOLED با وضوح ۱۹۴ در ۳۶۸ پیکسلی دارد و از شیشه ۲.۵ بعدی استفاده می‌کند. به همین خاطر، عملا می‌توانیم آن را را در گروه ساعت‌های هوشمند دسته‌بندی کنیم. بند جدید این شرکت پهن‌تر و ضخیم‌تر از نسل قبلی است، هرچند طول آن ظاهرا چند میلی‌متری کوتاه‌تر شده. سایر قابلیت‌های این دستگاه تغییرات زیادی نسبت به گذشته نداشته است.

image

آنر بند ۶ همچنان دارای قابلیت‌های ردیابی ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون، بررسی وضعیت خواب و مدیریت سلامت زنان است. این دستبند می‌تواند ۱۰ فعالیت ورزشی مختلف را به‌صورت خودکار شناسایی کند و تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است. آنر بند ۶ با اتصال به تلفن‌های هوشمند قادر است نوتیفیکیشن‌ها و کنترل پخش موسیقی را در اختیارتان قرار دهد.

image

به‌علاوه، از طریق اپلیکیشن آنر می‌توانید واچ فیس‌های بند ۶ را عوض کنید. عمر باتری این دستگاه به حداکثر ۱۴ روز می‌رسد اما برای استفاده از حداکثر عمر باتری باید حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی را فعال کنید. ابعاد آنر بند ۶ معادل ۴۳ در ۲۵.۴ در ۱۱.۴۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۸ گرم است.

دستبند جدید آنر با قیمت ۳۷ دلار به بازار می‌آید و اگر بخواهید مدل مجهز به NFC را تهیه کنید، باید ۴۳ دلار بپردازید. آنر بند ۶ از تاریخ ۲۱ آبان در چین عرضه خواهد شد و هنوز اطلاعاتی درباره عرضه جهانی آن اعلام نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)