خانهاخبار
اسامی گارانتی های غیر معتبر اعلام شد

اسامی گارانتی های غیر معتبر اعلام شد

رییس مركز امور بازرسی سازمان حمایت از مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان اسامی دیگر ‌گارانتی‌های غیرمعتبر گوشی‌های تلفن همراه را اعلام كرد.
۱۳۸۵/۶/۲۶
 
محمدحسن نعمت‌اللهی با بیان این مطلب گفت: بعد از بررسی‌های انجام شده، گارانتی‌های ارس، سیماسرویس و ایرافون از دیگر گارانتی‌های غیرمعتبر شناخته شدند كه خریداران، باید علاوه بر اسامی‌ گارانتی هایی كه پیش از این اعلام شده و شامل گارانتی‌های ایرانیان، پارس‌تل، پارسه، پارس‌پویش، نوین، ‌امارات، ‌آریان‌تل، آریاتل و سیما بود، در خرید خود به این اسامی‌ نیز توجه كنند.
وی یادآور شد: در برخی از این گارانتی‌ها، خدمات مادام‌العمر یا شرایطی وجود دارد كه عجیب و دور از انتظارات است.
او در ادامه از متوقف كردن واردات گوشی تلفن همراه نوكیا توسط ایراتل كه یكی از گارانتی ‌های رسمی آن بود‌، خبر داد و افزود: این موضوع به‌دلیل وضعیت نابسامانی كه در بازار گوشی تلفن همراه حاكم شده، اتفاق افتاده است.
رییس مركز امور بازرسی حمایت از مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان با بیان این كه گوشی معتبر باید نمایندگی معتبری نیز داشته باشد كه در واقع این نمایندگی به شركت‌های اصلی تولیدكننده وصل است، اظهار داشت: خریداران باید با توجه به این اسامی ‌دقت لازم را در تهیه گوشی تلفن همراه خود داشته باشند و كالایی را خریداری كنند كه از گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و قانونی برخوردار باشد.
                                      

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

حسین

۱۳۹۸/۱۰/۴
سلام من ی گوشی خریدم از روز اول مشکل داشت با گارانتی ایرافون هنوز بعد از دوماه گوشی دستم نرسیده و ب من میگن دروغ میگی گوشی پخش صداش مشکلی نداره ، خدماتشون بدرد نمیخوره

امید

۱۳۹۸/۶/۱۴
چی بگم والا من یه گوشی سامسونگ باگارانتی ایرافون خریدم بعد از یک ماه مشگل پیدا کرد واحد خدماتشون دستگاه من را عوض کرد. من که رازیم

امیر علی

۱۳۹۸/۵/۲۴
والا ما که از خدماتشون راضی بودیم

امیر علی

۱۳۹۸/۵/۲۴
والا ما که راضی بودیم از خدماتشون

مهمان

۱۳۹۳/۶/۹
با سلام گوشی هوآوی مدل وای 320 هدیه روز پدر خریدم.گارانتی ایرافون علاوه بر شرمندگی بنده. گوشی از روز اول ایراد نرم افزاری دارد که به گفته ی تعمیر کار شرکت شما. ممکنه تا چند ماه آینده برنامش بیاد. بنظر شما باید چه کار کنم؟ یه گوشی دیگه برای پدرم بخرم؟ یا چند ماه دیگه بدون گوشی سر کنه؟