خانهاخبار
اظهارات عجیب مقامات گوگل پیرامون ایرادات طراحی پیکسل 5!

اظهارات عجیب مقامات گوگل پیرامون ایرادات طراحی پیکسل 5!

مسئولان گوگل، در مورد ایرادات طراحی پیکسل 5 سخنان جالبی را عنوان کرده‌اند.
۱۳۹۹/۸/۱۴

از آن جا که محصول جدید گوگل با نام Pixel 5 چندی است که عرضه شده و به دست خریداران رسیده است، لذا چشمان تیزبین برخی کاربران متوجه ایراداتی در طراحی آن شده است. این موضوع به وجود یک فضای خالی در میان نمایشگر و بدنه برمی‌گردد که ایرادی بزرگ و عجیب در حوزه طراحی به حساب می‌آید.

به این ترتیب تعداد شاکیان این موضوع روز به روز افزایش پیدا کرد و همه آن‌ها، گوگل را به خاطر ایرادات در قسمت کنترل کیفیت و وجود چنین مشکلی در زبان طراحی مورد انتقاد شدید قرار دادند. اما مسئولان گوگل در نهایت پیرامون این معضل لب به سخن گشوده و وجود یک فضای خالی میان نمایشگر و بدنه را عمدی دانسته و این اتفاق را کاملا طبیعی جلوه داده‌اند!

image

 

یکی از متخصصان گوگل در انجمن پشتیبانی در مورد این مشکل، چنین اظهار نظر کرده است:

ما به تازگی موفق شده‌ایم تا چند نمونه بازگشت داده شده از سوی مشتریان را بررسی کرده و آن‌ها را با محصول خارج شده از قسمت کنترل کیفیت خود مقایسه کنیم. ما این موضوع را تأیید می‌کنیم که فضای خالی میان نمایشگر و بدنه جزئی از طراحی به حساب آمده و این قضیه کاملا نرمال است. وجود چنین فاصله‌ای، به هیچ عنوان روی سیستم مقاومت در برابر آب یا گرد و غبار پیکسل 5 تأثیر نخواهد گذاشت.

علاوه بر استفاده از چسب، اخیرا اعلام شد که گوگل از کلیپس‌ها برای جلوگیری از خراب شدن نمایشگر Pixel 5 استفاده کرده است. با این حال، گزارش‌هایی مبنی بر عدم وجود فاصله میان نمایشگر و بدنه دستگاه در برخی مدل‌ها که به دست مشتریان رسیده است، به گوش می‌رسد. به این ترتیب فضای خالی میان نمایشگر در برخی گوشی‌ها زیاد بوده و در بعضی دیگر نیز این فاصله بسیار کم است که البته موضوعی تعجب برانگیز خواهد بود.

با این وجود، اجزای داخلی دستگاه از این طریق قابل مشاهده نیستند. در حالی که مسئولان گوگل مدعی شده‌اند که فضای خالی میان نمایشگر و بدنه دستگاه خللی در عملکرد مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار ایجاد نمی‌کند، اما در اثر گذشت زمان، گرد و غبار و اشیاء ریزی در این قسمت خالی تجمع کرده و جمع خواهند شد و مشخص نیست که آیا چنین موردی، روی گواهی IP68 و مقاومت پیکسل 5 در مقابل آب و گرد و غبار تأثیرگذار خواهد بود یا خیر.

در حال حاضر، به کاربرانی که پیکسل 5 گوگل را خریداری کرده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم که استفاده روزمره و عادی خود از این محصول را ادامه داده و در صورت بروز مشکلات سخت‌افزاری، مسئولان گوگل را در جریان امر قرار دهند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)