خانهاخبار
خبری ناامید کننده برای علاقمندان به خرید آيفون 12 مینی

خبری ناامید کننده برای علاقمندان به خرید آيفون 12 مینی

به تازگی خبری ناامید کننده پیرامون آیفون 12 مینی در رسانه‌های خبری مطرح شده است.
۱۳۹۹/۸/۱۴

اپل به تازگی، اسناد و مدارک مربوط به بخش پشتیبانی محصولات خود در وب سایت را بروزرسانی کرده است و به این ترتیب، یکی از تفاوت‌های فاحش میان آیفون‌های جدید از این طریق مشخص شده است.

همان طور که مستحضر هستید، آيفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس هنگام شارژ شدن از طریق تکنولوژی مگ سیف، با توان 15 واتی این روند را به انجام می‌رسانند. اما متأسفانه آيفون 12 مینی، کوچک ترین و ارزان ترین عضو این خانواده تنها قادر است تا با توان 12 واتی از طریق Mag Safe شارژ شود. البته سرعت اصلی انتقال شارژ به عوامل متعددی از جمله میزان حرارت و گرمای تولید شده، درصد باتری فعلی دستگاه و فعالیت سیستم عامل خواهد داشت.

اپل هشدار داده است که برای آيفون 12 مینی، تنها از شارژر USB-C با توان 20 واتی (9 ولت و 2.22 آمپر یا 9 ولت و 2.56 آمپر) استفاده کنید. اما سه مدل دیگر، یعنی آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 مینی امکان استفاده از شارژر با قدرت بیشتر را نیز دارا هستند.

همچنین اپل پیشنهاد کرده است که پیش از اتصال شارژر مگ سیف به آيفون،‌ ابتدا آن را به برق متصل نمایید. اگر چنین کاری را انجام نداده و ابتدا شارژر مگ سیف را به آيفون متصل کنید، در سه ثانیه اول اتصال به برق، حداکثر جریان ورودی وارد دستگاه شده و به این ترتیب در طولانی مدت به آيفون شما آسیب وارد خواهد شد.

image

 

شارژر مگ سیف اپل در هنگام شارژ کردن ایرپادها، از توان 7.5 واتی استفاده خواهد کرد و در صورت اتصال محصولات دیگری که از تکنولوژی Qi پشتیبانی می‌کنند، ممکن است توان آن از این عدد نیز پایین‌تر آید.

آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس هنوز توسط اپل وارد بازار نشده است و علاقمندان زیادی در حال حاضر، منتظر آغاز پیش فروش و ورود آن‌ها به دنیای تکنولوژی هستند. همان طور که پیش‌تر به سمع و نظر شما رسانده بودیم، این دو محصول از جمعه هفته جاری، یعنی ششم نوامبر مصادف با شانزدهم آبان ماه در قالب طرح پیش فروش وارد مارکت‌های بین‌المللی می‌شوند. شارژر مگ سیف نیز چندی پیش به همراه آيفون 12 و آیفون 12 پرو با قیمت 39 دلار توسط اپل روانه بازار شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)