خانهاخبار
سامسونگ سهوا به گلکسی نوت 20 FE اشاره کرد

سامسونگ سهوا به گلکسی نوت 20 FE اشاره کرد

سامسونگ در صفحه گلکسی S20 FE اشاراتی به گلکسی نوت 20 FE داشته و حالا احتمال عرضه این تلفن هوشمند را بیش از هر زمان دیگری تقویت کرده است.
۱۳۹۹/۸/۱۳

سامسونگ در تلاش است تا ایده تلفن‌های هوشمند سری FE یا Fan Edition را جا بیندازد و این کار را در ماه سپتامبر در مراسمی با معرفی گلکسی S20 FE آغاز کرد. این شرکت همچنین تایید کرده که می‌خواهد هر سال دستگاه‌های جدیدی را از سری گلکسی FE معرفی کند. در چند وقت اخیر این سوال پیش آمده بود که آیا سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه گلکسی نوت 20 FE هم دارد یا نه. حالا شواهدی پیدا شده که بر این شایعات دامن می‌زند.

صفحه رسمی گلکسی S20 FE در وب‌سایت برزیلی سامسونگ شامل اشارات نامتداولی به گلکسی نوت 20 FE است. به‌خصوص در بخشی از این صفحه گفته شده که اندازه نمایشگر گلکسی نوت 20 FE حدود ۶.۳ یا ۶.۵ اینچ است. این اطلاعات ظاهرا به گلکسی S20 FE هم مربوط می‌شود و حتی می‌تواند اشتباه تایپی باشد، هرچند اشاره مربوطه تنها اشاره به گلکسی نوت 20 FE نیست.

image

اگر وارد کد منبع صفحه فرود گلکسی S20 FE شویم می‌توانیم اشارات رمزآلودی به گلکسی نوت 20 FE را ببینیم. در بخشی از این کد جزئیاتی مربوط به مزایای استفاده از حالت Night Mode و نمایش پهلو-به-پهلوی تصاویر ذکر شده است.

با وجود این‌که هنوز برای نتیجه‌گیری نهایی خیلی زود است، اما این احتمال مطرح می‌شود که مسئولان سامسونگ اطلاعات بیشتری درباره محصولات آتی این شرکت در اختیار دارند و سهوا آن را به نمایش گذاشته‌اند. منتها تا زمانی که اطلاعات بیشتری منتشر نشود، نمی‌توانیم بگوییم که اشاره به گلکسی نوت 20 FE واقعا مربوط به تلفن هوشمند آتی سامسونگ بوده یا خطایی است که توسط نیروی انسانی این شرکت رخ داده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)