خانهاخبار
تاریخ رویداد آینده اپل مشخص شد

تاریخ رویداد آینده اپل مشخص شد

اپل دقایقی پیش تاریخ کنفرانس آینده خود را اعلام کرد.
۱۳۹۹/۸/۱۲

همان طور که مستحضر هستید، بیست و دوم مهر ماه رویداد اخیر اپل با معرفی آیفون‌های 2020 برگزار شد. حالا دقایقی پیش تاریخ رویداد آینده اپل با انتشار پوستری توسط کوپرتینویی‌ها مشخص شد.

این رویداد در تاریخ دهم نوامبر مصادف با بیستم آبان ماه به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند این کنفرانس را به صورت لحظه‌ای از وب سایت اپل دنبال کنند. اگر به هر دلیلی نمی‌توانید این اتفاق را به صورت آنلاین مشاهده کنید، ما در جی اس ام این رویداد را به صورت لحظه‌ای پوشش خواهیم داد.

روی این پوستر، عبارت One more thing به معنای "یک چیز بیشتر" حک شده است که نشان از محصول یا محصولاتی جدید دارد. این رویداد دهم نوامبر مصادف با بیستم آبان ماه به صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌شود.

image

 

مک بوک، اولین محصولی است که برای این رویداد، به اذهان کاربران و اهالی دنیای تکنولوژی خطور می‌کند. طبق اعلام رسانه‌های خبری، مک بوک‌های جدید با تراشه اپل سیلیکون عرضه خواهد شد. آخرین نسخه سیستم عامل مک او اس، نشان از این داشت که سه مدل جدید مک بوک معرفی خواهد شد که کوپرتینویی‌ها، به صورت تصادفی یکی از مدل‌های آن (مک بوک پرو 16 اینچی) را افشا کردند!

در روز موعود، یعنی دهم نوامبر مصادف با بیستم آبان ماه با پوشش زنده و لحظه‌ای این رویداد با ما همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)