خانهاخبار
امکان استرداد وجه برای کاربران سرویس اپل وان

امکان استرداد وجه برای کاربران سرویس اپل وان

کاربران سرویس Apple One امکان استرداد وجه را خواهند داشت.
۱۳۹۹/۸/۱۲

گزارشی جدید حاکی از آن است که مشترکان سرویس اپل وان که در حال حاضر اشتراک این سرویس را خریداری کرده‌آند، قادر خواهند بود تا درخواست استرداد وجه داده و هزینه برخی از این سرویس‌ها را دریافت کنند.

image

 

متن گزارش کامل وب سایت iPhone in Canada به شرح زیر است:

یکی از بزرگ ترین سوالاتی که ممکن است در اذهان کاربران شکل گیرد، چگونگی درخواست استرداد وجه برای سرویس‌هایی مانند اپل موزیک یا اپل آرکید است.

حال ما این موضوع را تأیید می‌کنیم که کاربران در صورت داشتن اشتراک، می‌توانند هزینه پرداخت شده را باز پس گیرند.

یکی از کاربران وب سایت iPhone in Canada توانسته به وسیله ارتباط با تیم پشتیبانی اپل، درخواست بازگشت خود را مطرح کرده و از این طریق، وجه پرداخت شده را باز پس گیرد.

این بدان معناست که اگر شما اشتراک فعال اپل موزیک یا اپل آرکید را داشته باشید و هنگام خرید باندل اپل وان هزینه کامل را پرداخت نمایید، مابه التفاوت این دو پرداختی به حساب شما بازگشت داده می‌شود.

image

 

اپل روز گذشته، سرویس اپل وان را برای کاربران خود عرضه کرد. وب سایت iPhone in Canada در ادامه گزارش خود چنین عنوان کرده است:

اپل روز گذشته، همان طور که تیم کوک مدیر عامل این شرکت در رویداد بیست و دوم مهر ماه اعلام کرده بود، باندل Apple One را در اختیار کاربران قرار داد.

این باندل شامل سرویس‌های مختلفی مانند اپل موزیک، اپل تی وی پلاس، اپل آرکید، آیکلاد و اپل فیتنس پلاس می‌شود. البته مورد آخر، یعنی سرویس فیتنس پلاس در حال حاضر در دسترس نیست.

خرید اشتراک باندل اپل وان نیز بسیار راحت است. فقط کافی است تا گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و هزینه آن را پرداخت کنید.

کاربران می‌توانند برای خرید اشتراک Apple One، با مراجعه به قسمت پروفایل، از طریق تب Subscriptions در اپ استور اقدام نمایند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)