خانهاخبار
هزینه خدمات اسپاتیفای به زودی افزایش پیدا می‌کند

هزینه خدمات اسپاتیفای به زودی افزایش پیدا می‌کند

مسئولان اسپاتیفای قصد دارند تا هزینه خدمات این سرویس موزیک را افزایش دهند.
۱۳۹۹/۸/۱۲

سرویس استریم موزیک اسپاتیفای با وجود 320 میلیون کاربر فعال و 144 میلیون کاربر اشتراکی، همچنان در حال ضرردهی است. در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، این شرکت با ضرر 101 میلیون دلاری روبرو شده است.

به همین دلیل مدیران اسپاتیفای در آخرین تماس خود پیرامون ارائه گزارش مالی، اعلام کرده‌اند که قصد دارند تا هزینه سرویس‌های خود را افزایش داده و به این ترتیب، احتمالا کاربران با نگرانی‌های خاصی روبرو خواهند شد.

آقای Daniel EK یکی از مدیران اسپاتیفای در این باره می‌گوید:

من معتقد هستم که افزایش ارزش به ازای هر ساعت، مطمئن ترین سیگنالی است که ما در تعیین زمان توانایی استفاده از قیمت به عنوان اهرم رشد اقتصادی خود در اختیار داریم.

اسپاتیفای در حال حاضر، طرح افزایش قیمت را در برخی کشورها از روز گذشته آغاز کرده است. به عنوان مثال تعرفه اشتراک خانوادگی اسپاتیفای از اول اکتبر (روز گذشته) از 17.99 دلار در کشور استرالیا به 18.99 دلار افزایش پیدا کرده است.

image

 

آقای EK در تماس صوتی خود همچنین اعلام کرده است که به زودی در کشورهای بلژیک، سوئیس، بولیوی، اکوادور و سایر مارکت‌های بین المللی، شاهد افزایش قیمت هزینه اشتراک این سرویس موزیک نیز خواهیم بود.

اخیرا سرویس نتفلیکس نیز قیمت سرویس‌های خود را پیش از پایان سال جاری میلادی افزایش داده است.

اگر شما از جمله استفاده کنندگان از سرویس استریم آنلاین موزیک اسپاتیفای هستید، آیا به دلیل افزایش قیمت‌ها، آن هم با وجود غیر معقول بودن قیمت دلار در کشورمان، به فکر یک جایگزین برای استپاتیفای افتاده‌اید؟ یا همچنان قصد دارید تا با شرایط جدید، باز هم از خدمات این سرویس استفاده کنید؟

البته با توجه به خدماتی که اسپاتیفای در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، تا حدودی غیر ممکن است که بتوانید سرویسی مانند اسپاتیفای را پیدا کنید. اما با این وجود اگر رقیبی برای آن سراغ دارید، لطفا نام این سرویس را با ما و دیگر کاربران جی اس ام به اشتراک بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۹/۸/۱۲
من 4 سال دارم از اسپاتیفای استفاده میکنم و اشتراک 30 دلاری می خرم و با هیچ برنامه دیگری جایگزینش نمیکنم چون خیلی خوب و با waze هم کانکت میشه و کلی امکاناتی دیگه داره .