خانهاخبار
حداکثر تعداد نفرات هر تماس در Microsoft Teams به هزار نفر می‌رسد

حداکثر تعداد نفرات هر تماس در Microsoft Teams به هزار نفر می‌رسد

مایکروسافت قرار است تا اواخر ماه نوامبر قابلیتی را به اپلیکیشن Teams اضافه کند که حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان هر تماس را تا 1000 نفر افزایش می‌دهد.
۱۳۹۹/۸/۱۲

همه‌گیری جهانی ویروس کرونا میزان استفاده از سرویس Microsoft Teams را افزایش داد و حالا تعداد کاربران فعال این سرویس به ۱۵۵ میلیون نفر رسیده است. مایکروسافت در چند وقت اخیر تلاش کرده تا با کمک بازخوردهای کاربران سرویس خود را بهینه‌سازی کرده و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کند.

این شرکت چند ماه پیش محدودیت تعداد نفرات هر تماس را به ۳۰۰ نفر رساند و اکنون این محدودیت تا ۱۰۰۰ نفر افزایش یافته است. طبق نقشه راه مایکروسافت، این قابلیت در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد و برنامه‌ریزی شده که تا انتهای ماه نوامبر در دسترس کاربران قرار بگیرد. این شرکت همچنین برنامه دارد که تا تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۱ تغییرات دیگری مثل افزایش تعداد شرکت‌کنندگان رویدادها به حداکثر ۲۰ هزار نفر و افزایش ساعات پخش زنده تا ۱۶ ساعت را در اپلیکیشن خود اعمال کند.

با وجود این که محدودیت هزار نفری برای تمام کاربران برداشته می‌شود، اما سایر قابلیت‌های جدید صرفا در اختیار خریداران افزونه Advanced Communications قرار می‌گیرد که ماهانه باید ۱۲ دلار حق اشتراک بدهند.

افزون بر این، مایکروسافت قابلیت‌های دیگری نظیر جداسازی چت‌ها به پنجره‌های مستقل و پشتیبانی رسمی از تصاویر پس‌زمینه سفارشی را به سرویس خود اضافه کرده است. این شرکت چندی قبل فهرستی از ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های Teams در ماه اکتبر را منتشر کرده بود. از جمله این تغییرات می‌توانستیم تبدیل آنی صوت به متن، صفحه جدید تنظیمات نوتیفیکیشن‌ها و عرضه Teams برای دستگاه‌های مبتنی بر ARM را ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)