خانهاخبار
مشکلات صوتی ایرپادز پرو توسط اپل تأیید شد!

مشکلات صوتی ایرپادز پرو توسط اپل تأیید شد!

هدفون بی سیم اپل با مشکلات صوتی همراه است.
۱۳۹۹/۸/۱۱

اهالی کوپرتینو با راه اندازی صفحه‌ای در قسمت پشتیبانی وب سایت خود، وجود مشکلات صوتی در ایرپادز پرو را مورد تأیید قرار داده و به این ترتیب از دارندگان این محصولات درخواست کرده‌اند تا با مراجعه به اپل استورها، نسبت به تعمیر رایگان این محصولات اقدام کنند.

چنین ایرادی برای ایرپادز پرو‌هایی ایجاد شده که پیش از ماه اکتبر سال جاری میلادی (2020) طراحی و تولید شده‌اند. ترک خوردن یا تولید صداهایی عجیب هنگامی که صدای ایرپادز در حد نهایت خود است، از جمله معضلات کاربران با این محصول عنوان شده است.

image

 

برخی کاربران همچنین در مورد عملکرد نامناسب سیستم حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation | ANC) ایرپادز پرو شاکی هستند. برخی مواقع صداهای ناشی از حرکت ماشین‌ها و وجود ترافیک یا صداهایی که به واسطه رد شدن هواپیما از آسمان به گوش می‌رسد، توسط سیستم حذف نویز فعال ایرپادز پرو جلوی ورود آن‌ها به گوش گرفته نمی‌شود. همچنین بعضی افراد در مورد عملکرد نامناسب سیستم بیس آن نیز ابراز ناراحتی کرده‌اند. کاربران می‌توانند در طرح تعمیر رایگان ایرپادز پرو شرکت کرده و با مراجعه به اپل استور یا متخصصان مورد تأیید کمپانی اپل، نسبت به انجام چنین امری اقدام کنند.

شما می‌‌توانید پیش از مراجعه، با مسئولان اپل استور هماهنگ کرده یا با پشتیبانی اپل تماس بگیرید یا در بدترین حالت، به یکی از مراکز مورد تأیید کوپرتینویی‌ها مراجعه کنید. به این ترتیب قطعاتی از ایرپادز پرو که حاوی ایراداتی بوده، به صورت رایگان تعویض شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مسئولان اپل در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که کیس ایرپادز پرو تحت هیچ شرایطی در این طرح شرکت نخواهد کرد و حتی در صورت تعویض هدفون‌های بی‌سیم، کیس آن تعویض نخواهد شد.

image

 

اگر شما نیز از جمله دارندگان ایرپادز پرو هستید، آیا تا به حال با چنین مشکلی مواجه شده‌اید؟ لطفا تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)