خانهاخبار
سامسونگ به بخشی از تغییرات مهم One UI 3.0 اشاره کرد

سامسونگ به بخشی از تغییرات مهم One UI 3.0 اشاره کرد

شعبه مالزی سامسونگ در وب‌سایت خود با تمرکز بر ظاهر ساده‌تر و بهینه‌تر One UI 3.0 به بخشی از ویژگی‌های مهم این نسخه اشاره کرده است.
۱۳۹۹/۸/۱۱

سامسونگ در چند هفته اخیر سخت مشغول آزمایش One UI 3.0 بوده که مبتنی بر اندروید ۱۱ توسعه یافته است. این شرکت بتای توسعه‌دهندگان نسخه سوم One UI را در ماه سپتامبر منتشر کرد. حالا وب‌سایت شعبه مالزی سامسونگ به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید One UI 3.0 اشاره کرده است. گفته می‌شود که این به‌روزرسانی در ماه نوامبر منتشر خواهد شد.

بسیاری از قابلیت‌هایی که در این وب‌سایت به آن‌ها اشاره شده بر ظاهر بهینه‌تر و ساده‌تر One UI 3.0 تمرکز دارند. این پوسته قرار است نوآوری‌های جدیدی را وارد کاربری روزانه شما کرده و تجربه کاربری را ارتقا دهد. سامسونگ با این کار می‌خواهد مطمئن شود که شما با جریان پرسرعت تغییرات دنیای فناوری همگام می‌مانید.

یکی از اهداف این شرکت در توسعه One UI 3.0 افزایش سهولت کاربری بوده است. سامسونگ با تاکید بر بهینه‌سازی پنل ابزارهای سریع می‌گوید کاربران حالا می‌توانند میان موسیقی و ویدیوهای خود عقب و جلو بروند. پنل نوتیفیکیشن‌ها هم تغییراتی داشته تا در نگاه اول اطلاعات بیشتری را حتی در صورت قفل بودن دستگاه در اختیار کاربر قرار دهد.

image

پوسته One UI 3.0 دارای بهینه‌سازی‌های بیشتری برای صفحات دارای اندازه‌های گوناگون است. برای مثال در گلکسی زد فولد ۲ وقتی دستگاه بسته است، رابطی را مشاهده می‌کنید که شباهت بیشتری به رابط‌های عادی دارد. ولی وقتی دستگاه را باز می‌کنید، رابط کاربری خودش را با اندازه صفحه تطبیق می‌دهد و تجربه‌ای شبیه تبلت‌ها را به ارمغان می‌آورد.

سامسونگ همچنین می‌گوید که دو قابلیت Dual Preview و Rear Cam Selfie در هنگام انتشار One UI 3.0 برای گلکسی فولد هم در دسترس قرار می‌گیرند. به‌علاوه، قابلیت لاک اسکرین داینامیک از ۵ دسته‌بندی در One UI 2.5 به ۱۰ عدد در One UI 3.0 رسیده است. سامسونگ در انتها یادآور می‌شود که تماس‌های ویدیوییِ تمام صفحه هم در این به‌روزرسانی حضور دارند.

این‌ها تنها بخشی از تغییرات نسخه بعدی One UI است و سامسونگ وعده داده که بهینه‌سازی کوچک و بزرگ زیادی در نسخه سوم اعمال شده است. انتظار می‌رود که سری گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ از اولین دستگاه‌هایی باشند که به One UI 3.0 مجهز می‌شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Merat

۱۳۹۹/۸/۱۲
پوسته one ui یکی از سنگین ترین هاست و اصلا بهینه نیست
چه لزومی داره وقتی توانایی بهینه سازی ندارند اندروید رو این همه تغییر بدن
نه خودشونو اذیت کنن نه مارو