خانهاخبار
گزارش درآمدهای اخیر ال‌جی از بهبود تجارت موبایل این شرکت حکایت دارد

گزارش درآمدهای اخیر ال‌جی از بهبود تجارت موبایل این شرکت حکایت دارد

شرکت ال‌جی در جدیدترین گزارش مالی خود از بهبود شرایط کسب و کارهای تلفن‌های هوشمند این کمپانی خبر داده است.
۱۳۹۹/۸/۱۱

ال‌جی دیروز گزارش درآمدهای سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ خود را منتشر کرد و بالاخره نشان داد که شرایط برای بخش موبایل این شرکت بهبود یافته است. درآمدهای عملیاتی بخش موبایل ال‌جی در بازه زمانی ماه ژوئیه تا سپتامبر حدود ۱.۳۴ میلیارد دلار (۱.۵۲ تریلیون وون) بوده که نسبت به سه‌ماهه قبل از آن ۱۷ درصد افزایش یافته است. با این حال، کسب و کار موبایل این شرکت همچنان ۱۲۴ میلیون دلار زیاندهی دارد.

image

ال‌جی در این برهه زمانی در بازارهای بزرگ مثل آمریکای شمالی و جنوبی فروش بهتری داشته است. محصولاتی مثل وینگ، ولوت و Q51 در سه‌ماهه سوم پرفروش‌ترین گوشی‌های این شرکت بوده‌اند. همچنین، افزایش بهره‌وری از تولید و فروش فراتر از انتظارِ گوشی‌های اقتصادی باعث بهبود اوضاع برای این غول کره‌ای شده است.

سود کسب و کار لوازم خانگی ال‌جی با افزایش سالانه ۵۶.۶ درصدی به ۵۶۵ میلیون دلار رسیده است. تجارت تلویزیون‌های این شرکت نیز به‌لطف استقبال بازارهای مترقی آمریکا و اروپا از محصولات پریمیوم، مثل تلویزیون QLED، رشد خوبی داشته. درآمدهای عملیاتی این کسب و کار ۲۷۵ میلیون دلار بوده که نشان از رشد سالانه ۱۳.۲ درصدی دارد.

ال‌جی حالا در تلاش است تا تمرکز خود را بر بازارهای مهمی مثل ایالات متحده افزایش داده و با محصولات 5G و متفاوتی که در دست تولید دارد، سهم بازار بیشتری را تصاحب کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)