خانهاخبار
آیا قلم گلکسی اس 21 اولترا ناامید کننده خواهد بود؟

آیا قلم گلکسی اس 21 اولترا ناامید کننده خواهد بود؟

خبرهای جدید و ناامید کننده‌ای از قلم اس پن Galaxy S21 Ultra منتشر شده است.
۱۳۹۹/۸/۱۱

طبق حرف و حدیث‌هایی که این روزها مطرح شده است، به نظر می‌رسد که قوی ترین محصول جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس 21 اولترا به قلم استایلوس مجهز خواهد بود، اما این اتفاق در چه شرایطی روی می‌دهد؟ گزارش جدیدی که به تازگی منتشر شده، حاکی از آن است که نباید چندان به این قلم دل‌مان را خوش کنیم.

طبق خبر جدید نقل شده، ظاهرا قلم اس پن که به همراه گلکسی اس 21 اولترا عرضه خواهد شد، از ویژگی بلوتوث پشتیبانی نخواهد کرد. به این ترتیب نمی‌توان انتظار زیادی از این محصول داشت. چنین تغییری، قلم اس پن را به چند سال قبل خواهد برد. همان طور که مستحضر هستید، سامسونگ از سری گلکسی نوت 9 به بعد، قلم خود را به تکنولوژی بلوتوث مجهز کرد.

image

 

در حالی که قلم اس پن سامسونگ در حال منسوخ شدن بود، اما مهندسان این کمپانی کره‌ای با اضافه کردن قابلیت‌هایی جدید که از طریق اتصال بلوتوث در اختیار کاربران قرار می‌گرفت، این قطعه سخت‌افزاری را مجددا احیا کردند.

به این ترتیب شما در بهترین حالت ممکن با یک قلمی که در سال 2018 عرضه شد، روبرو خواهید بود. البته چنین موضوعی، با توجه به نیاز به پرداخت رقمی حدودا 1200 دلاری برای خرید گلکسی اس 21 اولترا، مطمئنا کاربران را ناراحت یا حتی عصبانی خواهد کرد.

اخبار ضد و نقیضی از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی به گوش می‌رسد که مهم ترین آن‌ها، حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد تا سری گلکسی نوت خود را از سال آینده بازنشسته کرده و با اضافه کردن قلم اس پن به محصولات سری اس، چنین تغییری را آغاز کرده و تصمیمات جدیدی برای خط تولید محصولات خود اتخاذ خواهد کرد.

image

 

اگر سامسونگ تصمیم داشته باشد تا به تولید سری نوت خود همچنان ادامه دهد، اضافه شدن قلمی با این قابلیت‌ها به سری اس موضوع آنچنان مهمی به حساب نمی‌آید. اما ممکن است که این حرف و حدیث‌ها، زمزمه‌هایی برای افزایش قیمت پرچمداران جدید سری کهکشانی سامسونگ به حساب آید.

با تمام این تفاسیر، باید تا ماه ژانویه و موعد رونمایی از خانواده گلکسی اس 21 منتظر بمانیم و ببینیم که چه سرنوشتی در انتظار این محصولات خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حامد

۱۳۹۹/۸/۱۲
خیلی مسخره میشه وقتی سری اس قلم بگیره و سری نوت حذف بشه