خانهاخبار
آیا تولید انبوه گلکسی اس 21 اولترا آغاز شده است؟

آیا تولید انبوه گلکسی اس 21 اولترا آغاز شده است؟

آیا قدرتمند ترین پرچمدار جدید سامسونگ وارد فاز تولید شده است؟
۱۳۹۹/۸/۱۰

مسئولان سامسونگ قصد دارند تا تحولی عظیم در محصولات خود ایجاد کنند. برخی تحلیل گران بر این باور هستند که کره‌ای‌ها در صدد آن هستند تا سری اس و نوت سامسونگ را با یکدیگر ترکیب کرده و در کنار محصولات تاشوی خود، تنها دو محصول را در هر سال روانه بازار کنند. به این ترتیب اگر یکی از اعضای خانواده اس 21 از قلم اس پن سامسونگ پشتیبانی کرد، نباید تعجبی را برای شما در پی داشته باشد.

توییتی که توسط شخصی به نام Roland Quandt منتشر شده، حاکی از آن است که تولید انبوه گلکسی اس 21 اولترا آغاز شده است. اما کمی باید منتظر بمانیم و ببینیم که خروجی این خط تولید، محصول نهایی خواهد بود یا نمونه PVT/DVT این سری به وجود می‌آید.

image

 

طبق گزارش‌هایی که قبل‌تر منتشر شده بود، بنا بر این گذاشته شده بود که تولید انبوه محصولات سری اس 21 سامسونگ از ماه نوامبر آغاز شود که این موضوع، تقریبا یک ماه و نیم زودتر از موعدی است که ظرف سالیان اخیر انجام شده است.

ظاهرا مسئولان سامسونگ قصد داشته‌اند تا از خلأ به وجود آمده به واسطه عدم معرفی پرچمدار جدید هوآوی استفاده کنند، اما این اتفاق اخیرا به صورت آنلاین و مجازی رخ داد و سری میت 40 این کمپانی چینی به صورت رسمی معرفی شد. البته همان طور که مستحضر هستید، این گوشی‌های هوشمند به صورت پیش فرض، امکان استفاده از سرویس‌های گوگل را نداشته و پلی استور گوگل نیز روی آن‌ها نصب نشده است.

برخی رسانه‌های خبری بر این باور هستند که سامسونگ، خانواده گلکسی اس 21 را در ماه دسامبر به صورت رسمی معرفی کرده و عرضه آن‌ها نیز از ماه ژانویه پیش رو آغاز خواهد شد.

خانواده گلکسی اس 21 در ایالات متحده و کشور چین با پردازنده اسنپدراگون 875 روانه بازار خواهد شد و سایر مناطق دنیا، این محصول را با تراشه اگزینوس 2100 در اختیار خریداران قرار می‌دهند. این محصولات به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 مجهز هستند.

image

 

تصاویر رندر شده از این موضوع حکایت دارند که قوی ترین عضو این مجموعه، یعنی گلکسی اس 21 اولترا از دوربین پنج گانه بهره‌مند خواهد بود که لنز 108 مگاپیکسلی، ایفاگر نقش دوربین اصلی است. همچنین بر خلاف نظر برخی تحلیل گران در مورد بهره‌مندی گلکسی اس 21 اولترا از نمایشگری با نرخ رفرش 144 هرتزی، این محصول به صفحه نمایشی با نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)