خانهاخبار
اطلاعات جدیدی از نمایشگر گلکسی اس 21 اولترا منتشر شد

اطلاعات جدیدی از نمایشگر گلکسی اس 21 اولترا منتشر شد

امروز در رسانه‌های خبری شاهد افشای اطلاعاتی در مورد نمایشگر Galaxy S21 Ultra بودیم.
۱۳۹۹/۸/۱۰

آقای Ross Young که یکی از تحلیل گران نمایشگر‌ها در دنیای امروزی به حساب می‌آید، این بار دست به اقدامی عجیب زده و اطلاعاتی در مورد نمایشگر قوی‌ترین اسمارت فون بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی اس 21 اولترا را منتشر کرده است. او پیش‌تر نیز اطلاعاتی در مورد نمایشگر گوشی‌های مختلفی را در اختیار رسانه‌های خبری قرار داده بود و به این ترتیب، این اولین باری نیست که چنین اتفاقی روی می‌دهد.

طبق آخرین آمار به اشتراک گذاشته شده توسط آقای Ross Young، گوشی هوشمند گلکسی اس 21 اولترا به نمایشگر 6.8 اینچی مجهز خواهد بود. البته این موضوع بارها توسط برخی رسانه‌های خبری به عنوان شایعه مطرح شده بود.

البته این تمام ماجرا نیست. وی همچنین روی این موضوع تأکید کرده است که ما با یک نمایشگر LTPO روبرو خواهیم بود که پیش‌تر، شاهد بهره گیری از این تکنولوژی در گلکسی نوت 20 اولترا نیز بودیم. پنل LTPO در واقع مختصر شده عبارت Low-Temperature Polycrystaline Oxide است که به پنل‌هایی از جنس اکسید پلی کریستال همراه با سیستم خنک کنندگی قوی و گرمایش کم اشاره دارد که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به پنل‌های LTPS به حساب می‌آید.

با وجود شایعاتی که در مورد نمایشگری با نرخ رفرش 144 هرتزی به گوش می‌رسید، اما آقای یانگ مدعی شده است که گلکسی اس 21 اولترا از صفحه نمایشی با نرخ رفرش 120 هرتزی برخوردار خواهد بود.

image

 

اما نکته مهم و هیجان انگیز ماجرا اینجاست که آقای Ross Young در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که نمایشگر این محصول به یک قابلیتی جدید مجهز خواهد بود، اما متأسفانه اطلاعاتی در این مورد در اختیار رسانه‌ها نگذاشته است. آیا شاهد پشتیبانی این اسمارت فون از قلم S Pen خواهیم بود؟

پیش بینی می‌شود که سری اس 21 سامسونگ در ماه ژانویه پیش رو، به دنیای تکنولوژی معرفی شود. مسئولان این برند کره‌ای بنا به دلایلی، تاریخ معرفی آن را شش هفته زودتر آورده و باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه دلیلی پشت برده این تصمیم نهفته است؟

اگر سامسونگ سنت پیشین خود را تکرار کند، شاهد معرفی سه محصول با نام‌های زیر تحت عنوان خانواده گلکسی اس 21 خواهیم بود:

  • گلکسی اس 21
  • گلکسی اس 21 پلاس
  • گلکسی اس 21 اولترا

البته در حال حاضر، هیچ یک از اطلاعات اعلام شده توسط آقای یانگ توسط مسئولان سامسونگ تأیید یا تکذیب نشده است. از لحاظ زبان طراحی، به نظر نمی‌رسد که نسبت به نسل پیشین شاهد تغییر آنچنان شگرفی باشیم. چرا که بر اساس اعلام تحلیل گران و وب سایت‌های خبری، ظاهرا نباید انتظار استفاده از تکنولوژی دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر در این خانواده را داشته باشیم.

مطمئنا ظرف هفته‌های آینده و با نزدیک‌تر شدن به رویداد معرفی پرچمداران جدید سامسونگ، اخبار بیشتری در مورد این محصولات منتشر خواهد شد. پس همواره با ما همراه باشید تا در جریان آخرین خبرها در حوزه تکنولوژی قرار گیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۸/۱۰
s21 انتخاب برخی اشخاصِ خاص است:
-محیط‌بانان منطقه‌ی حساسِ کلیمانجارو.
،،
-رئیس اتحادیه پرندگان غیرشکاری.
،،
-نوه‌ی دختری سِپ بلاتر.
،،
-فرستاده‌ی سازمانِ عفو بین‌الملل در امور قفقاز
،،
-عضو دائم شورای تولیدکنندگان فِرچه سیمی
،،
و...