خانهاخبار
برخی قابلیت‌های اپل موزیک در iOS 14 به اندروید اضافه می‌شود

برخی قابلیت‌های اپل موزیک در iOS 14 به اندروید اضافه می‌شود

اپل در حال تست برخی ویژگی‌های جدید اپل موزیک در سیستم عامل اندروید است.
۱۳۹۹/۸/۱۰

اپلیکیشن اپل موزیک در پلتفرم آی او اس 14 میزبان قابلیت‌های جدیدی است که اپل به تازگی، قصد دارد تا ضمن تست این ویژگی‌ها روی اندروید، آن‌ها را به این سیستم عامل نیز اضافه کند. پیش‌تر وب سایت اندروید پلیس، برخی قابلیت‌های جدید در نسخه اندروید اپل موزیک را کشف کرده بود و از ابتدای هفته جاری، این ویژگی‌ها به نسخه عمومی Apple Music اضافه می‌شوند.

اگر شما نیز یکی از کاربران سرویس استریم آنلاین اپل موزیک در سیستم عامل اندروید هستید، می‌توانید قابلیت‌های جدید زیر را در این اپلیکیشن شاهد باشید:

اضافه شدن بخش جدیدی به نام Listen Now و جایگزین شدن آن با تب For You

به کمک این ویژگی یک آیکون سرچ در پایین صفحه به چشم می‌خورد که برای جستجوی آیتم‌های دلخواه خواهد بود و در نهایت لذت بیشتری در هنگام پخش موزیک به کاربر القاء می‌شود.

از جمله این موارد می‌توان به قابلیت‌های Autoplay، Crossfade و امکان به اشتراک گذاری موزیک‌ها در استوری اینستاگرام، فیس بوک و اسنپ چت اشاره کرد.

در کنار ویژگی‌های یاد شده، اپل اعلام کرده است که برخی ایرادات نرم‌افزاری به کمک این آپدیت بر طرف شده و روند پردازش و سرعت اجرا و انتقال به برخی بخش‌ها نیز بهبود پیدا کرده است و به این ترتیب، تغییرات عظیمی را در پس زمینه این اپلیکیشن شاهد خواهیم بود.

image

 

برای بهره گیری از امکانات اپل موزیک و در اختیار داشتن کلیه قابلیت‌های این اپلیکیشن، از جمله موارد یاد شده در این مطلب، می‌توانید این نرم‌افزار را به صورت رایگان از پلی استور گوگل دانلود کرده و آن را روی گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید.

در صورتی که شما نیز از جمله کاربران نسخه اندروید اپل موزیک هستید، لطفا تجربیات خود از کار با این اپلیکیشن را با ما و دیگر کاربران جی اس ام به اشتراک بگذارید.

کدام یک از امکانات اپل موزیک، باعث می‌شود تا سرویس‌های دیگر را کنار گذاشته و از این سیستم استفاده کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)