خانهاخبار
اپل توسعه‌دهندگان اپ‌های اپل سیلیکون را به بازدید از آزمایشگاه‌های خود دعوت کرد

اپل توسعه‌دهندگان اپ‌های اپل سیلیکون را به بازدید از آزمایشگاه‌های خود دعوت کرد

به فاصله چند هفته تا برگزاری احتمالی رویداد ویژه مک‌های اپل سیلیکون، حالا اپل از توسعه‌دهندگان macOS Big Sur دعوت کرده تا به آزمایشگاه‌های این شرکت بروند.
۱۳۹۹/۸/۹

اپل اخیرا از توسعه‌دهندگانی که عضو برنامه Universal App Quick Start Program بوده‌اند دعوت کرده تا هفته آینده به آزمایشگاه‌های ویژه این شرکت رفته و با مهندسان اپل دیدار کنند. هدف این برنامه آماده‌سازی هرچه بیشتر اپلیکیشن‌ها برای پردازنده اختصاصی اپل سیلیکون است.

اپل پیش‌تر در ماه ژوئن اعلام کرده بود که قصد دارد کامپیوترهای مک را از پردازنده‌های اینتل به اپل سیلیکون مهاجرت دهد. این شرکت یک مک مینی سفارشی را با تراشه A12Z برای توسعه‌دهندگان داوطلب ارسال کرد تا آن‌ها کار روی اپلیکیشن‌های خود را آغاز کنند.

اکنون از همین توسعه‌دهندگان دعوت شده تا به‌صورت حضوری به آزمایشگاه‌های اپل بروند و در کنار مهندسان این شرکت نحوه آماده‌سازی اپلیکیشن‌ها برای پلتفرم اپل سیلیکون را یاد بگیرند. توسعه‌دهندگانی که Developer Transition Kit را دارند می‌توانند تا ۱ نوامبر زمان ملاقات خود را تعیین کرده و ۴ یا ۵ نوامبر به آزمایشگاه‌های اپل بروند.

با وجود این‌که اپل دلیل مشخصی را برای ارسال این دعوت‌نامه اعلام نکرده، اما شایعات می‌گویند رویدادی ویژه در ماه نوامبر برگزار می‌شود تا در آن از اولین مک اپل سیلیکون پرده‌برداری شود. پس بدیهی است که اپل از حالا بخواهد اپلیکیشن‌های مک جدیدش زودتر آماده شوند تا ظرف هفته‌های آینده که این دستگاه به بازار می‌آیند، کاربران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

ساعاتی پیش اولین نسخه بتای توسعه‌دهندگان macOS Big Sur 11.0.1 منتشر شد، هرچند macOS 11 Big Sur هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است. حدس زده می‌شود که عرضه عمومی این نسخه برای رویداد اپل سیلیکون نگه داشته شده باشد تا جزئیات سیستم‌ها و دستگاه‌های اپل زودتر لو نروند.

طبق گزارش‌ها، رویداد ویژه اپل در تاریخ ۲۷ آبان برگزار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)