خانهاخبار
موس ترک‌بال لاجیتک Ergo M575 با قیمت مناسب معرفی شد

موس ترک‌بال لاجیتک Ergo M575 با قیمت مناسب معرفی شد

اگر روی میز خود فضای کافی برای تکان دادن موس ندارید یا به هر نحوی قادر به تکان دادن موس نیستید، می‌توانید به فکر خرید Ergo M575 باشید.
۱۳۹۹/۸/۹

لاجیتک سال‌هاست که به تولید لوازم جانبی کامپیوتر می‌پردازد. این شرکت معمولا به خاطر تولید موس و کیبوردهای حرفه‌ای خود شناخته می‌شود. آن‌ها در خط تولید موس‌هایشان محصولاتی موسوم به ترک‌بال هم دارند که مخصوص کسانی است که به دلایل مختلف نمی‌توانند از موس‌های معمولی استفاده کنند. جدیدترین محصول از این سری ترک‌بال ارگونومیکی به‌نام Ergo M575 است.

image

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، این دستگاه تا حدی شبیه موس‌های عادی است ولی در سمت چپ آن توپی قرار گرفته که انگشت شصت کاربر روی آن می‌نشیند. کاربر با کمک این توپ می‌تواند به جای تکان دادن موس محل قرارگیری اشاره‌گر را بر روی صفحه مشخص کند.

ترک‌بال Ergo M575 می‌تواند به کار کسانی بیاید که در خانه کار می‌کنند و به خاطر کمبود فضا نمی‌توانند از موس‌های عادی استفاده نمایند. این دستگاه بی‌سیم است و از طریق گیرنده USB یا بلوتوث به کامپیوتر وصل می‌شود. Ergo M575 از پی‌سی، مک و آیپد پشتیبانی می‌کند و انرژی خود را از یک باتری قلمی AA دریافت می‌کند که تا ۲۴ ماه پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

image

برخی از اجزای M575 از پلاستیک‌های بازیافتی ساخته شده است. حدود ۲۱ درصد از نسخه سفید و ۵۰ درصد از نسخه گرافیتی آن از مواد بازیافتی تشکیل شده. این محصول با قیمت ۴۹ دلار از همین حالا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)