خانهاخبار
انتظار شارژر و ایرفون را از سری گلکسی اس 21 نداشته باشید

انتظار شارژر و ایرفون را از سری گلکسی اس 21 نداشته باشید

گزارش‌های محلی حاکی از آن است که سامسونگ به‌طور جدی مشغول ارزیابی شرایط برای حذف آداپتور شارژر و هندزفری از جعبه پرچمدار بعدی خود است.
۱۳۹۹/۸/۷

بر اساس گزارش‌های واصله از کره جنوبی، سامسونگ هم احتمالا پا جای پای اپل خواهد گذاشت و شارژر و ایرفون را از داخل جعبه سری گلکسی اس ۲۱ حذف می‌کند. خبرگزاری محلی ChosunBiz به نقل از منابع محلی می‌گوید سامسونگ در حال ارزیابی شرایط برای حذف لوازم جانبی از جعبه پرچمداران آتی این شرکت است. با این وجود، تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده است.

سامسونگ از نسل اول گلکسی اس تا اس ۲۰ ایرباد سیمی، کابل USB و آداپتور شارژر را در جعبه این دستگاه قرار می‌داد. اما حالا به جز کابل USB شاهد حذف سایر اقلام از جعبه گلکسی اس ۲۱ خواهیم بود. این شرکت هم احتمالا مدعی فواید زیست محیطی می‌شود هرچند که در نهایت سود بیشتری را برای این شرکت به همراه خواهد داشت.

پرسش مهمی که در صورت اتخاذ این تصمیم مطرح می‌شود این است که آیا گوشی‌های غیرپرچمدار نیز شامل این قضیه خواهند بود یا نه. چنان‌چه سامسونگ آداپتور شارژ و ایرباد سیمی را از تمام محصولات خود حذف کند، مطمئنا کار راحت‌تری به لحاظ حمل و نقل و هزینه‌ها خواهد داشت، اما انتقادات به مراتب بیشتری نصیب آن‌ها می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

آرمان

۱۳۹۹/۸/۷
این میمون که تا دیروز اپل رو مسخره میکرد برای حذف اینا ?? خیلی تابلویی سام