خانهاخبار
برخی قابلیت‌های گلکسی زد فولد 2 به گلکسی فولد اضافه شد

برخی قابلیت‌های گلکسی زد فولد 2 به گلکسی فولد اضافه شد

بروزرسانی نرم‌افزاری جدید شب گذشته برای گلکسی فولد عرضه شد.
۱۳۹۹/۸/۶

شب گذشته، مسئولان سامسونگ در پی ارائه یک آپدیت جدید برای اسمارت فون Galaxy Fold، برخی قابلیت‌های معروف و کاربردی گلکسی زد فولد 2 را به این محصول اضافه کردند. بهبود قابلیت‌های دوربین و ویژگی‌های جدید مولتی تسکینگ از جمله این امکانات به حساب می‌آید. در لیست زیر می‌توانید کلیه قابلیت‌های اضافه شده را مشاهده کنید:

امکانات مولتی تسکینگ

  • به جای صرف زمان زیاد برای پیدا کردن اپلیکیشن مورد نظر، ویژگی App Pair به شما این امکان را می‌دهد تا سه اپلیکیشن را به صورت همزمان در حالت Split-Screen در اختیار داشته باشید.
  • این ویژگی که توسط Edge Panel در اختیار شما قرار می‌گیرد، امکان استفاده از امکان مولتی ویندو را راحت‌تر فراهم می‌کند. فقط کافی است تا انگشت خود را از کناره‌های نمایشگر به سمت داخل بکشید تا لیست 22 اپلیکیشن دلخواه خود را مشاهده کنید.
  • ساختار حالت مولتی ویندو حالا به صورت افقی نیز قابل نمایش است و به این ترتیب، دست شما برای حالت مولتی تسکینگ باز‌تر است.
  • زمانی که به فضای بیشتری برای کار احتیاج داشته باشید، Samsung DeX به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت بی‌سیم، گوشی هوشمند خود را به یک تلویزیون هوشمند متصل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که روی آیکون Samsung DeX در پنل دسترسی سریع ضربه بزنید. زمانی که ارتباط میان دو دستگاه برقرار شد، می‌توانید حالت زوم یا فونت‌های مختلفی را برای صفحه دوم انتخاب نمایید. همچنین می‌توانید از گلکسی فولد خود به عنوان یک نمایشگر لمسی برای کنترل صفحه دوم استفاده کنید.

image

 

قابلیت‌های دوربین

  • فیلمبرداری یا عکاسی با حالت Auto framing به این معناست که یک دستیار حرفه‌ای را با خود به همراه دارید. بسته به تعداد افراد حاضر در قاب دوربین، این قابلیت به صورت خودکار به سمت داخل یا بیرون زوم می‌کند تا از حضور تمامی افراد در کادر مطمئن شود.
  • حالت Capture View Mode به شما این امکان را می‌دهد تا در حالت عادی، به کپچر کردن و بررسی صحنه‌ها بپردازید. به این ترتیب شما پنج تصویر اخیر و تصویر بعدی قابل شکار را در دو طرف صفحه و در قسمت پایین در اختیار خواهید داشت.
  • قابلیت Dual Preview تعامل میان سوژه و عکاس را بالاتر می‌برد. به این ترتیب پیش نمایشی از تصویر گرفته شده روی صفحه اصلی یا صفحه پشتی این اسمارت فون دیده می‌شود. این ویژگی در حالت Pro Video نیز پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
  • آپدیت اخیر به شما این امکان را می‌دهد تا حتی در هنگام گرفتن عکس‌های سلفی، قدرت دوربین‌های اصلی این گوشی هوشمند را تا حد امکان بالا ببرید. به این ترتیب کافی است تا اپلیکیشن دوربین را باز کرده و با کمک نمایشگر پشتی، عکس سلفی را با دوربین اصلی دستگاه بیندازید.
  • حالت Pro Video در گلکسی فولد حالا با توانایی‌های جدید (سیستم تصویری 21:9 و نرخ فریم 24fps) و قابلیت‌های خلاقانه (مانند هیستوگرام یا focus peaking) امکانات فوق‌العاده‌ای  را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین در حالت Single Take نیز شما قادر خواهید بود تا 15 ثانیه از یک سوژه فیلمبرداری کرده و بهترین لحظات را از این طریق ثبت و ضبط کنید.

امکانات دیگر

  • پسوردهای طولانی و پر پیچ و خم کانکشن‌های وای فای را دیگر فراموش کنید. به کمک ویژگی جدید در گلکسی فولد شما می‌توانید پسورد کانکشن وای فای خود را به صورت مستقیم با دوستان مورد اعتماد خود که از محصولات سری گلکسی سامسونگ استفاده می‌کنند، به آسانی به اشتراک بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)