خانهاخبار
ایرباد بی‌سیم جدید ال‌جی با قابلیت ANC و پاکسازی باکتری‌ها معرفی شد

ایرباد بی‌سیم جدید ال‌جی با قابلیت ANC و پاکسازی باکتری‌ها معرفی شد

این محصول برای اولین بار در خانواده خود از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد و دوباره کیس شارژری دارد که می‌تواند باکتری‌های مضر را پاک کند.
۱۳۹۹/۸/۵

ال‌جی امروز از محصول تازه‌ای از خانواده ایربادهای بی‌سیم Tone Free رونمایی کرد. این خانواده چند ماه پیش در دو مدل برای اولین بار راهی بازار شده بود. حالا امروز مدل سومی با مشخصات پریمیوم‌تر و با اسم HBS-FN7 معرفی شده است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

ایرباد جدید ال‌جی قابلیت حذف نویر فعال (ANC) دارد، در حالی که مدل‌های قبلی فاقد این قابلیت بودند. حذف نویز فعال یعنی دستگاه از میکروفن‌های خارجی برای تشخیص صدای پیرامون کاربر و خنثی‌سازی آن‌ها استفاده می‌کند. ال‌جی همچنین پتنت ویژه‌ای برای بالشتک‌های سر ایرباد خود دارد که اتصال بهتر با گوش و حذف نویز غیرفعال مناسب‌تری را به وجود می‌آورد.

image

ایرباد HBS-FN7 از کیس خاص مدل HBS-FN6 یعنی UVnano هم بهره می‌برد. این کیس شارژر با کمک پرتوهای فرابنفش باکتری‌های مضر دستگاه را از بین می‌برد تا ایرباد تمیزتری داشته باشید. در این نسخه جدید چند نور تازه در بالای کیس قرار داده شده که به کاربر اجازه می‌دهد وضعیت شارژ و UVnano را مشاهده کند.

صدای این محصول درست مثل دو مدل قبلی توسط شرکت Meridian بهینه‌سازی شده و با دستگاه‌های ال‌جی سازگاری بالایی دارد. این شرکت یک اپ EQ ساخته که تنظیمات و قابلیت‌های کنترلی مختلفی را برای HBS-FN7 فراهم می‌کند.

ال‌جی Tone Free FN7 از امروز با قیمت ۱۹۴ دلار وارد بازار کره جنوبی می‌شود و در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ به آمریکای شمالی، اروپا و آسیا خواهد رفت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)