خانهاخبار
وان پلاس نورد N10 5G و N100 با قیمتی ارزان‌تر معرفی شدند

وان پلاس نورد N10 5G و N100 با قیمتی ارزان‌تر معرفی شدند

میان‌رده‌های جدید وان پلاس که یکی از آن‌ها در واقع نوعی گوشی پایین‌رده است، برای کاربرانی در نظر گرفته شده که می‌خواهند هزینه کمتری بابت تلفن هوشمند خود بپردازند.
۱۳۹۹/۸/۵

وان پلاس چند ماه پیش با معرفی وان پلاس نورد بالاخره پس از سال‌ها اولین موبایل میان‌رده خود را معرفی کرد. این شرکت حالا با معرفی دو محصول جدید از سری نورد قصد دارد جای پای خود را در بازار میان‌رده‌ها محکم‌تر کند. دو گوشی جدید این برند محصولاتی ضعیف‌تر هستند که با قیمتی مناسب‌تر به دست کاربران می‌رسند. در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

OnePlus Nord N10 5G

وان پلاس نورد N10 5G بالاترین شباهت را به میان‌رده قبلی این شرکت دارد. این دستگاه از پردازنده میان‌رده‌ای از شرکت کوآلکام استفاده می‌کند و نمایشگری ۹۰ هرتزی دارد. نورد N10 5G به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است اما قیمت پایین‌تری دارد تا افراد بیشتری به آن دسترسی داشته باشند.

نمایشگر این گوشی پنلی ۶.۴۹ اینچی با رزولوشن +1080p است. این دستگاه نسبت به نورد اصلی یک تغییر مهم دارد و آن استفاده از پنل LCD است که پس از وان پلاس ۲ برای اولین بار از اولد استفاده نمی‌کند. در نتیجه حسگر اثر انگشت هم به قاب عقب منتقل شده است.

image

دوربین عقب نورد N10 در مقایسه با نورد قبلی کمی بهبود یافته و حالا یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۱۹ درجه‌ای، یک لنز ماکرو و یک سنسور تشخیص عمق دارد. در بخش سلفی هم تغییراتی به وجود آمده و حالا دوربینی ۱۶ مگاپیسکلی داخل یک حفره کوچک دیده می‌شود.

نورد N10 انرژی خود را از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده این دستگاه اسنپدراگون ۶۹۰ است که به اسنپدراگون 765G شباهت دارد. این تراشه دو هسته بزرگ کریو ۵۶۰ دارد و برای گرافیک از آدرنو 619L استفاده می‌کند. مودم X51 آن نیز از 5G زیر ۶ گیگاهرتز برخوردار است.

وان پلاس نورد N10 5G در مدل ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی با قیمت پایه ۳۳۰ یورو وارد بازار می‌شود. البته حافظه داخلی این دستگاه با کارت حافظه قابل ارتقاست، بنابراین نباید چندان نگران آن باشید.

OnePlus Nord N100

image

وان پلاس نورد N100 موبایلی پایین‌رده با قیمت پایه ۱۸۰ یورویی است که در مدل ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی به فروش می‌رسد. البته حافظه این دستگاه هم با کارت حافظه microSD قابل ارتقاست. قلب تپنده N100 چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ است که با فرآیند تولید ۱۱ نانومتری ساخته شده و از آدرنو ۶۱۰ بهره می‌برد.

نورد N100 نمایشگری ۶.۵۲ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسلی دارد. این تلفن هوشمند دارای بلندگوی استریو است و مثل برادرش از حسگر اثر انگشت فیزیکی استفاده می‌کند. وان پلاس در این دستگاه از باتری بزرگ‌تری با ظرفیت ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد ولی سرعت شارژ آن ۱۸ وات است.

نورد N100 در قاب عقب دوربینی اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دارد که همراه با یک لنز ماکرو و یک سنسور تشخیص عمق عرضه می‌شود. این دستگاه فاقد پشتیبانی از 5G است.

وان پلاس نورد N10 و N100 هر دو از پوسته OxygenOS 10.5 بهره می‌برند که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده است. بازار اروپا از ماه آینده میلادی میزبان این دو محصول خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)