خانهاخبار
قیمت و تاریخ عرضه وان پلاس نورد N100 لو رفت

قیمت و تاریخ عرضه وان پلاس نورد N100 لو رفت

در گزارشی تازه اطلاعات جدیدی منتشر شده که به تاریخ عرضه و قیمت میان‌رده آتی وان پلاس اشاره می‌کند. این گوشی یکی از دو محصولی خواهد بود که به‌زودی از راه می‌رسند.
۱۳۹۹/۸/۵

اعضای جدید خانواده وان پلاس نورد قرار است به‌زودی معرفی شوند. این شرکت احتمالا در چند روز آینده از دو گوشی به‌نام‌های Nord N10 5G و Nord N100 رونمایی خواهد کرد. پیش‌تر اطلاعاتی درباره این دو دستگاه از سوی افشاگر معروف، استیو همرستافر، منتشر شده بود. حالا وب‌سایت 91mobiles با کمک اطلاعات افشاگر دیگری به‌نام ایشان آگاروال گزارش تازه‌ای را پیرامون Nord N100 تنظیم کرده است.

در این گزارش آمده وان پلاس نورد N100 با قیمتی در حدود ۱۹۹ یورو به فروش می‌رسد. این گوشی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. انتظار می‌رود که N100 در تاریخ ۱۰ نوامبر به بازار بیاید و در آمریکا و اروپا عرضه شود.

هفته گذشته اعلام شد که وان پلاس نورد N100 نمایشگری ۶.۵۲ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD دارد. قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون ۴۶۰ خواهد بود و در بخش سلفی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. N100 در قاب عقب دوربینی سه‌گانه دارد که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک لنز بوکه ۲ مگاپیکسلی است.

وان پلاس نورد N100 انرژی خود را از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد، و مجهز به 4G، پشتیبانی از دو سیم کارت، USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. این موبایل همچنین بلندگوی استریو خواهد داشت و همراه با اندروید ۱۱ و پوسته OxygenOS 11 به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)