خانهاخبار
برخی مشخصات Nova 8 SE هوآوی فاش شد

برخی مشخصات Nova 8 SE هوآوی فاش شد

محصول جدید هوآوی در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.
۱۳۹۹/۸/۵

آخرین محصول سری نوا هوآوی با نام Nova 7 SE 5G Youth چندی پیش با پردازنده مدیاتک معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد که مسئولان این کمپانی چینی در صدد معرفی محصولی دیگر هستند که ادامه دهنده راه اسمارت فون یاد شده خواهد بود. محصول جدید هوآوی که با نام Nova 8 SE از آن یاد خواهد شد، در دو مدل جداگانه به همراه برخی بهبود‌ها در حوزه تکنولوژی باتری و نمایشگر عرضه خواهد شد.

یکی از شخصیت‌های معروف در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی مدعی شده است که نوا 8 اس ای با نمایشگر 6.53 اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس همراه خواهد بود. پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی که اوایل ماه جاری میلادی همراه با معرفی میت 40 پرو توسط این کمپانی چینی رونمایی شد نیز از دیگر قابلیت‌های Nova 8 SE به حساب می‌آید.

image

 

وی همچنین مدعی شده است که نوا 8 SE در دو مدل مختلف با مودم‌های 5G متفاوت که هر دو توسط مدیاتک طراحی و توسعه یافته‌اند، معرفی می‌شود. یکی از این مدل‌ها مقرون به صرفه‌تر بوده و با پردازنده Dimensity 720 همراه است و مدل دیگر، از پردازنده Dimensity 800U که در حال حاضر روی Nova 7 SE 5G Youth نیز قرار گرفته، بهره‌مند خواهد بود.

در پشت بدنه، شاهد چهار لنز مختلف (48 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل) خواهیم بود و برای علاقمندان به سلفی نیز دوربین 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

یکی از نقاط تفاوت Nova 8 SE نسبت به مدل پیشین را می‌توان در بدنه آن پیدا کرد. محصول جدید هوآوی سبک‌تر و نازک‌تر خواهد بود و بر اساس شایعات، تنها 7.46 میلیمتر ضخامت و 178 گرم وزن خواهد داشت.

با تمام این تفاسیر، باید تا روز موعود و برگزاری رویداد معرفی این اسمارت فون منتظر بمانیم و ببینیم که کدام یک از موارد یاد شده، به واقعیت بیشتر نزدیک خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۹/۸/۶
بدون گوگل مفت نمی ارزه