خانهمقاله‌ها
آموزش: مشاهده عکس‌های مخفی شده در گالری گوشی‌های اندرویدی

آموزش: مشاهده عکس‌های مخفی شده در گالری گوشی‌های اندرویدی

در این مطلب می‌‌خواهیم یک آموزش کاربردی را با هم مرور کنیم.
۱۳۹۹/۸/۵

این روزها به دلیل بالا رفتن امنیت و مهم‌تر شدن حریم شخصی، اتفاقات مختلفی در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ رخ می‌دهد که روزانه شاهد آن‌ها هستیم. از طرف دیگر، همین موضوع حریم شخصی به یکی از مسائل داغ در زندگی برخی افراد تبدیل شده است که ارتباطات میان اشخاص مختلف را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است.

حتما برای شما یا یکی از دوستان و نزدیکان‌تان پیش آمده است که قصد داشته‌اید تا گوشی خود را مدتی به شخصی دیگر سپرده تا برخی تصاویر را از داخل آن مشاهده کند. اغلب افراد در این شرایط، برخی تصاویر شخصی خود را مخفی یا در اصطلاح Hidden کرده و تصورشان این است که از این طریق، دیگر راهی برای مشاهده آن‌ها وجود ندارد و به این تریب، گوشی خود را به آسانی و با خیال راحت به دیگران می‌سپارند. غافل از این که از طریق مرورگر گوگل کروم یا فایرفاکس، به دلیل اوپن سورس یا متن باز بودن سیستم عامل اندروید، امکان مشاهده تمامی فایل‌ها اعم از تصاویر، ویدئوها و مواردی از این قبیل در این پلتفرم وجود دارد.

در این مطلب می‌‌خواهیم چگونگی دسترسی به این قبیل اسناد را با شما در میان بگذاریم. با ما در ادامه همراه باشید.

مشاهده عکس‌های مخفی شده در گالری گوشی‌های اندرویدی با مرورگر گوگل کروم

این روزها تقریبا تمامی کاربران اندرویدی و بدون استثناء، مرورگر گوگل کروم را به صورت پیش فرض روی گوشی‌های هوشمند خود نصب داشته و مشغول استفاده از آن هستند. برای دسترسی به کلیه فایل‌های موجود روی گوشی از طریق مرورگر گوگل کروم کافی است آن را باز کرده و در قسمت آدرس بار، عبارت زیر را عینا تایپ کنید:

file:///sdcard/

به این ترتیب محتوای حافظه دستگاه شما در قالب یک فایل HTML مانند به نمایش گذاشته می‌شود. شما قادر خواهید بود تا مانند صفحات وب، در این صفحه وارد فولدرهای مختلف شده و فایل‌های درون آن‌ها را مشاهده کنید.

image

 

این روش روی مرورگر Samsung Internet نیز جوابگو است.

امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده و از طرف دیگر، شما را از این موضوع آگاه کرده باشیم.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)