خانهاخبار
آیفون 12 با استقبال خوبی در کشور چین روبرو شد

آیفون 12 با استقبال خوبی در کشور چین روبرو شد

استقبال گرم چینی‌ها، اهلی کوپرتینو را خوشحال کرده است.
۱۳۹۹/۸/۴

طبق گزارش South China Morning Post، مردم کشور چین استقبال خوبی از آیفون 12 به عمل آورده‌اند.

این نشریه خبری گزارش داده است که در روز جمعه، پیش از بازگشایی اپل استور Beijing، تعداد زیادی از چینی‌ها در هوایی گرم پشت درب آن تجمع کرده و برای کار با آیفون‌های 6.1 اینچی لحظه شماری می‌کرده‌اند. این موضوع حاکی از آن است که درگیری‌ها میان دولت آمریکا و چین و اعمال تحریم‌های خصمانه توسط ایالات متحده، هنوز روی مردم کشور چین تأثیر خاصی نگذاشته است.

برخی تحلیل گران بر این باور بودند که استقبال از آیفون 12 در کشور چین بیشتر از آیفون 11 خواهد بود و این موضوع، مهر تأییری روی نظرات آن‌ها زده است. همچنین اشخاص یاد شده مدعی شده‌اند که آیفون 12 تا هفت ماه پس از عرضه، به عنوان بهترین محصول از لحاظ فروش در این خطه باقی خواهد ماند.

در گزارش مذکور آمده است که بسیاری از اهالی کشور چین، حاضر شده‌اند تا هزار یوآن (معادل 150 دلار) بیشتر برای خرید آيفون 12 هزینه کنند. این محصول نسبت به کشور آمریکا، به دلیل مالیات و سایر هزینه‌های جانبی، با هزینه بیشتری روانه بازار شده است و از طرف دیگر، نسبت به نسخه 5G محصولات تولید شده توسط کمپانی‌های بومی مانند شیائومی، اوپو و وان پلاس نیز گران‌تر است.

image

 

محصول جدید کوپرتینویی‌ها توسط فروشگاه‌های مشهور دیگر نیز توزیع می‌شود. Tmall علی بابا یکی از این مراکز است که طبق اعلام آن‌ها، در روز شروع مراسم پیش فروش، میزان جستجو برای این محصول در وب سایت این موسسه نسبت به سال گذشته تقریبا دو برابر شده و به عدد سی میلیون رسیده است. وب سایت JD.com نیز تنها سی ثانیه پس از آغاز پیش فروش آیفون 12، از دسترس خارج شد!

آیفون 12 اولین محصول اپل است که به نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) مجهز شده و همین موضوع باعث استقبال زیادی از آن شده است.

یکی از تحلیل گران موسسه امنیتی Wedbush با نام Daniel Ives معتقد است که بیست درصد از مردم در سال جاری، برای آپگرید آیفون خود به فروشگاه‌ها مراجعه خواهند کرد. از طرف دیگر آقای مینگ چی کو، تحلیلگر موسسه TF Securities International اعلام کرده است که بین 35 تا 45 درصد از مجموع فروش آيفون 12 پرو در کشور چین اتفاق خواهد افتاد.

image

 

او همچنین در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که در 24 ساعت اول، بین 1.7 تا دو میلیون آیفون 12 و آیفون 12 پیش فروش شده است. در مقام مقایسه، باید بگوییم که رقم پیش فروش برای آیفون 11 بین 500 هزار تا 800 هزار عدد تخمین زده شده بود.

به دلیل عدم توانایی شرکت هوآوی برای عرضه تعداد زیادی از پرچمدار جدید این کمپانی چینی با نام Mate 40 Pro به سبب تحریم‌های اعمال شده از سوی دولت آمریکا، اهالی کوپرتینو قدرت و زمان بیشتری برای ارائه محصولات جدید خود در این کشور را در اختیار خواهند داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)