خانهاخبار
تاریخ رونمایی از Redmi K30S مشخص شد

تاریخ رونمایی از Redmi K30S مشخص شد

شیائومی در تدارک آن است تا محصول جدید خود را به زودی معرفی کند.
۱۳۹۹/۸/۳

گوشی هوشمند ردمی کی 30 اس بارها در رسانه‌های خبری ظاهر شده و نام خود را به عنوان جایگزین Mi 10T به ثبت رسانده است. تا به این لحظه تاریخ رسمی و دقیقی برای عرضه این اسمارت فون به بازار عنوان نشده است. اما در پوستر جدیدی که امروز منتشر شده، شاهد اعلام تاریخ رونمایی از آن هستیم.

از جمله مشخصات سخت‌افزاری Redmi K30S می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره کرد و تنها تفاوت آن با Mi 10T را می‌توان اضافه شدن برندینگ Redmi در پشت بدنه دانست.

 

به عنوان مشخصات سخت‌افزاری دیگر ردمی کی 30 اس باید به نمایشگر 6.67 اینچی ال سی دی با رزولوشن 1080p، تراشه اسنپدراگون 865 و پشتیبانی از شارژر سریع 33 واتی اشاره کنیم.

در حال حاضر، ظاهرا این محصول در دو مدل مختلف زیر عرضه خواهد شد:

  • مدل اول با شش گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایتی
  • مدل دوم با هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی

جای تعجبی نیست اگر Redmi K30S در مبدأ خود، یعنی کشور چین با مدل اختصاصی به همراه دوازده گیگابایت رم و حافظه داخلی بیشتر همراه باشد. اما بد نیست بدانید که این محصول، به هیچ عنوان از درگاه میکرو اس دی پشتیبانی نکرده و به این ترتیب، امکان ارتقاء حافظه برای آن در نظر گرفته نشده است.

در حالی که این اسمارت فون مطمئنا ابتدا در کشور چین عرضه خواهد شد، اما احتمالا در آینده نزدیک شاهد ورود آن به مارکت‌هایی مانند آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقای شمالی، جایی که اثری از Mi 10T در آن‌ها دیده نمی‌شود نیز خواهیم بود.

با توجه به مواردی که به عنوان مشخصات سخت‌افزاری برای گوشی هوشمند ردمی کی 30 اس در بالا به آن‌ها اشاره شد، نظرتان در مورد این محصول چیست؟ آیا در صورت ورود به کشور، از آن استقبال خواهید کرد؟

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)