خانهاخبار
قابلیتی جدید، در انتظار اضافه شدن به واتس اپ

قابلیتی جدید، در انتظار اضافه شدن به واتس اپ

اپلیکیشن واتس اپ به زودی میزبان یک ویژگی جدید خواهد بود.
۱۳۹۹/۸/۳

همان طور که مستحضر هستید، اپلیکیشن واتس اپ به عنوان یک پیام رسان محبوب در کشورمان به حساب می‌آید. از آن جا که ورود به تلگرام برای برخی افراد بنا به دلایلی سخت به نظر می‌رسد، لذا بسیاری از آن‌ها ترجیح می‌دهند تا از روش‌های مختلف برای ورود به تلگرام صرف نظر کرده و از اپلیکیشن واتس اپ که بدون هیچ مشکلی در دسترس‌شان قرار دارد، استفاده کنند.

مسئولان و توسعه دهندگان واتس اپ نیز به مرور زمان، در حال بروزرسانی و اضافه کردن قابلیت‌های جدید به این اپلیکیشن هستند. در حال حاضر، کاربران برای ورود به واتس اپ می‌توانند از سنسور اثر انگشت برای تأمین امنیت اکانت خود استفاده کنند. اما در آینده نزدیک، افرادی که گوشی هوشمندشان به تکنولوژی تشخیص چهره مجهز است، می‌توانند از این ویژگی برای ورود به واتس اپ و اکانت خود استفاده نمایند.

مسئولان و توسعه دهندگان واتس اپ دریافته‌اند که این روزها، گوشی‌های هوشمندی در بازار موجود بوده که از تکنولوژی تشخیص اثر انگشت بی بهره بوده و به جای آن، از ویژگی تشخیص چهره استفاده می‌کنند. لذا برخورداری از این قابلیت برای آن‌ها یک موضوع مهم به حساب می‌آید. اگر اسمارت فون شما به ویژگی فیس آنلاک مجهز است، مطمئنا از این موضوع خوشحال خواهید شد که در آینده نزدیک، شاهد اضافه شدن ویژگی ورود به واتس اپ از طریق اسکن صورت خواهیم بود.

image

 

وب سایت WaBetaInfo مدعی شده است که در آپدیت جدید آزمایشی واتس اپ در پلی استور گوگل، شاهد دو ویژگی جدید هستیم. یکی از این قابلیت‌ها، امکان ورود به یک تماس گروهی، پس از از دست دادن دعوتنامه آن است.

دومین ویژگی جدید، امکان ورود به اکانت از طریق اسکن چهره خواهد بود. همان طور که در تصویر بالا شاهد آن هستید، واژه Biometric lock به عنوان یکی از منوها به تنظیمات واتس اپ اضافه شده است که جایگزین Fingerprint lock می‌شود.

پنل منوی جدید به گزارش WaBetaInfo به کاربران این امکان را خواهد داد تا شیوه ورود به اکانت خود را از بین اثر انگشت، تشخیص چهره یا وارد کردن پسورد انتخاب نمایند. همان طور که بالاتر اشاره شد، این ویژگی در حال حاضر روی نسخه اندروید در حال تست است و مشخص نیست چه زمانی در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حامد

۱۳۹۹/۸/۳
البته این قابلیت مدتهاست که در نسخه ios وجود داره

حامد

۱۳۹۹/۸/۳
البته مدتهاست که این قابلیت در نسخه ios موجوده