خانهاخبار
مشخصات کلیدی میان‌رده‌های جدید وان پلاس فاش شد

مشخصات کلیدی میان‌رده‌های جدید وان پلاس فاش شد

وان پلاس در پی رونمایی از دو تلفن هوشمند جدید به‌نام‌های وان پلاس نورد N10 و N100 است. حالا گزارشی از مشخصات کلیدی این دو گوشی فاش شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.
۱۳۹۹/۸/۳

وان پلاس دوشنبه همین هفته در تاریخ ۵ آبان از دو تلفن هوشمند میان‌رده جدید از سری نورد رونمایی می‌کند. این محصولات وان پلاس نورد N10 و N100 نام دارند و حالا به‌لطف گزارش جدید افشاگران اطلاعات تازه‌ای درباره آن‌ها منتشر شده است.

وان پلاس نورد N10 5G از نمایشگری ۶.۴۹ اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. فعلا مشخص نیست که نوع فناوری این پنل LED است یا LCD. نورد N10 با چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. این موبایل دوربین چهارگانه‌ای شامل لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک جفت لنز ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. انرژی N10 از طریق یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

دستگاه بعدی که کمی ضعیف‌تر بوده و صرفا از 4G پشتیبانی می‌کند دارای نمایشگری ۶.۵۲ اینچی از نوع LCD با وضوح +HD است. نورد N100 از اسنپدراگون ۴۶۰، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. در قاب عقب این دستگاه دوربین سه‌گانه‌ای دیده می‌شود که شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق است.

فعلا اطلاعات دقیقی درباره قیمت این دو دستگاه در دسترس نیست، ولی انتظار داریم که ارزان‌تر از ۳۹۹ یورو باشند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)