خانهاخبار
دوربین عقب و جلوی هوآوی میت 40 پرو رده‌بندی DxOMark را فتح کرد

دوربین عقب و جلوی هوآوی میت 40 پرو رده‌بندی DxOMark را فتح کرد

پرچمدار جدید هوآوی که ساعاتی پیش معرفی شده، حالا به‌زعم مرجع DxOMark بهترین گوشی بازار از نظر دوربین اصلی و دوربین سلفی است.
۱۳۹۹/۸/۱

مرجع تخصصی بررسی دوربین DxOMark در جدیدترین ارزیابی خود به‌سراغ هوآوی میت ۴۰ پرو رفته و مدعی است که این پرچمدار از لحاظ دوربین جلو و عقب تمامی رقبا را پشت سر گذاشته است. این مرجع امتیاز کلی ۱۳۶ را به میت ۴۰ پرو داده که بالاترین امتیاز در میان تمامی گوشی‌های آزمایش‌شده توسط DxOMark است.

image

پرچمدار جدید هوآوی در بخش دوربین سلفی امتیاز ۱۰۴ را کسب کرده که با ۱ امتیاز اختلاف P40 پرو را پشت سر گذاشته است. فیلم‌برداری دوربین سلفی موفق به کسب امتیاز ۹۶ شده، و این گوشی به‌ترتیب در بخش‌های عکاسی، زوم و ویدیوی دوربین اصلی نیز امتیازات ۱۴۰، ۸۸ و ۱۱۶ را به دست آورده است.

میت ۴۰ پرو در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای شامل یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور 1/1.28 اینچی و دیافراگم f/1.9، یک لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری دارد. این پرچمدار در بخش سلفی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی 1/2.8 اینچی با دیافراگم f/2.4 استفاده می‌کند و همراه آن به یک سنسور تشخیص عمق زمان پرواز مجهز است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرزاد

۱۳۹۹/۸/۲
من موندم چرا برندهای دیگه نسخه مکس و پلاس و التراشو مقایسه میکنن ولی هوآوی فقط پرو، پرو پلاس باید مقایسه بشه