خانهاخبار
هوآوی Y7a با Kirin 710A و قیمتی کمتر از 200 دلار معرفی شد

هوآوی Y7a با Kirin 710A و قیمتی کمتر از 200 دلار معرفی شد

میان‌رده جدید هوآوی محصولی دارای دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی است که از چیپست Kirin 710A استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۸/۱

هوآوی امروز از میان‌رده جدیدی از سری Y گوشی‌های خود رونمایی کرد. این دستگاه Y7a نام دارد و دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD است که در بالای آن حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار دارد. در قاب عقب هوآوی Y7a دوربین چهارگانه‌ای دیده می‌شود که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

این گوشی در بخش سلفی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. قلب تپنده Y7a چیپست Kirin 710A است که همراه با ۴ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته EMUI 10.1 به بازار می‌آید ولی فاقد خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل خواهد بود.

هوآوی Y7a در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود ولی نسخه ۶۴ گیگابایتی فقط برای بازارهای منطقه آمریکای لاتین در نظر گرفته شده است. البته این گوشی از کارت حافظه حداکثر ۵۱۲ گیگابایتی هم پشتیبانی می‌کند.

میان‌رده جدید هوآوی حسگر اثر انگشت جانبی، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه USB-C و یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی برخوردار است. Y7a که در واقع نسخه‌ای از P Smart 2021 به حساب می‌آید برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت پایه ۱۹۰ دلار روانه بازار خواهد شد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز و طلایی به دست کاربران می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)