خانهاخبار
اپلیکیشن TV Remote از اپ استور حذف شد

اپلیکیشن TV Remote از اپ استور حذف شد

اپل به تازگی اپلیکیشن TV Remote را از اپ استور حذف کرده است.
۱۳۹۹/۸/۱

اپل شب گذشته، اپلیکیشن TV Remote را در سکوت کامل خبری از اپ استور حذف کرد. کاربران آيفون یا آیپد به کمک این اپلیکیشن قادر بودند تا از دستگاه خود به عنوان یک ریموت کنترل واقعی استفاده کنند. این اپلیکیشن دیگر روی اپ استور برای دانلود وجود نداشته و اهالی کوپرتینو به عمر آن پایان داده‌اند و افرادی که در حال استفاده از این اپلیکیشن هستند نیز دیگر آپدیتی را دریافت نخواهند کرد.

از آن جایی که اپل از نسخه دوازدهم سیستم عامل آی او اس این ویژگی را به کنترل سنتر اضافه کرده بود، به این ترتیب کلیه کاربران اپل تی وی قادر خواهند بود تا به کلیه کنترلرهای سیری ریموت بدون نیاز به دانلود هیچ اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

از آن جایی که اپل به عمر این اپلیکیشن پایان داده است، کلیه توضیحات و اطلاعات پیرامون اپلیکیشن TV Remote نیز از وب سایت کوپرتینویی‌ها حذف شده است. یکی از کاربران وب سایت 9to5Mac طی صحبتی با تیم پشتیبانی اپل، پیرامون این موضوع سوال کرده بود که آن‌ها نیز از این موضوع بی‌اطلاع بوده و جواب قانع کننده‌ای را برای پاسخ به این سوال نداشته‌اند.

image

 

اگر هم اینک به وب سایت پشتیبانی اپل مراجعه کنید، کلیه مدارک و مستندات پیرامون استفاده از اپلیکیشن TV Remote روی آیفون یا آیپد حذف شده و تنها به شما پیشنهاد می‌دهد تا آپشن مربوط به Remote را از طریق کنترل سنتر به سیستم عامل خود اضافه کنید.

شایان ذکر است که اپلیکیشن TV Remote با نرم‌افزار iTunes Remote کاملا متفاوت است. مورد دوم برای کنترل موزیک‌ها یا ویدئوهای در حال پخش روی اپل تی وی یا دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل مک کاربرد خواهد داشت. به این ترتیب این اپلیکیشن هم اینک روی اپ استور به صورت رایگان برای دانلود وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)