خانهاخبار
مایکروسافت جای شرکت گوگل را در سیستم ارزش گذاری گرفت

مایکروسافت جای شرکت گوگل را در سیستم ارزش گذاری گرفت

لیست جدید ارزشمند ترین شرکت‌ها روز گذشته منتشر شد.
۱۳۹۹/۸/۱

کمپانی Interbrand روز گذشته لیست شرکت‌های با ارزش در سال 2020 را منتشر کرد. برند مایکروسافت با افزایش 53 درصدی نسبت به سال گذشته، و رسیدن ارزش این شرکت به 166 میلیارد دلار آمریکا، توانست جای گوگل را در رتبه سوم گرفته و به این ترتیب غول دنیای جستجوگرها به رتبه چهارم سقوط کرد.

image

 

بد نیست بدانید که اپل جایگاه خود در رتبه نخست را حفظ کرده و پشت سر آن، نام آمازون را می‌بینیم که در جایگاه دوم ایستاده است.

image

 

گزارش کامل شرکت Interbrand به صورت زیر است:

مجموع ارزش شرکت‌های حاضر در این لیست به 2,336,491 میلیون دلار می‌رسد که نسبت به سال 2019 با افزایش 19 درصدی روبرو شده است. رتبه‌های اول این لیست مربوط به شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی است. میانگین ارزش برندها در سال جاری با افزایش 14 درصدی روبرو شده است. میانگین افزایش ارزش برندهای فعال در حوزه تکنولوژی با رشد 20 درصدی همراه است. کمپانی‌هایی که در حوزه تکنولوژی و فناوری فعالیت می‌کنند، حالا 48 درصد از سهم این لیست را به خود اختصاص داده‌اند. در سال 2010، این عدد تنها به 7 درصد رسیده بود. شرکت‌هایی که در سه جایگاه اول قرار گرفته‌اند، 30 درصد سهم این لیست را از آنِ خود کرده‌اند و این در حالی است که در سال 2010، این عدد به 16 درصد رسیده بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)