خانهاخبار
سری وان پلاس 9 احتمالا در ماه مارس معرفی می‌شود

سری وان پلاس 9 احتمالا در ماه مارس معرفی می‌شود

به‌دنبال سامسونگ حالا شایعه شده که وان پلاس هم ممکن است پرچمداران بعدی خود را زودتر از همیشه روانه بازار کند.
۱۳۹۹/۷/۳۰

وان پلاس 8T هفته پیش با نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی، شارژر سریع ۶۵ واتی و طراحی تازه معرفی شد. این شرکت حالا تمرکز خود را روی پرچمداران ۲۰۲۱ خود گذاشته است. وان پلاس معمولا پرچمداران عادی خود را در ماه مه هر سال معرفی می‌کند، ولی امسال سری وان پلاس ۸ در تاریخ ۱۴ آوریل از راه رسید. اکنون گفته می‌شود که سری وان پلاس ۹ نیز در ماه مارس معرفی خواهد شد.

وان پلاس هنوز روی تاریخ دقیقی برای معرفی نسل بعدی پرچمداران خود به اجماع نرسیده است، اما اطلاعات منابع وب‌سایت اندروید سنترال حاکی از آن است که مراسم رونمایی از وان پلاس ۹ در اواسط ماه مارس ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. این شرکت تنها شرکتی نیست که می‌خواهد امسال پرچمداران خود را زودتر راهی بازار کند. پیش‌تر به شما گفته بودیم که سامسونگ نیز در نظر دارد تا سری گلکسی اس ۲۱ را شش هفته زودتر معرفی کند.

عرضه وان پلاس ۹ در ماه مارس منطقی است چون فاصله بیشتری را بین عرضه مدل عادی پرچمداران این شرکت و مدل T به وجود می‌آورد. به‌علاوه، وان پلاس با عرضه وان پلاس ۹ در ماه مارس فرصت مناسب‌تری برای رقابت با برندهای مطرح بازار از جمله سامسونگ، شیائومی و هوآوی خواهد داشت.

هنوز برای گمانه‌زنی درباره مشخصات فنی وان پلاس ۹ خیلی زود است، اما قلب تپنده این گوشی احتمالا تراشه ۵ نانومتری کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۷۵ خواهد بود. وان پلاس ۹ احتمالا مثل آخرین پرچمدار این شرکت از شارژ‌ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند و شارژ بی‌سیم خواهد داشت. این دستگاه همچنین باید به استاندارد IP68 و دوربین‌های قوی‌تری مجهز شود.

در نهایت باید ببینیم سال آینده عرضه زودهنگام وان پلاس ۹ چه تاثیری بر عرضه مدل T خواهد گذاشت. مدل تجاری این شرکت برای عرضه تلفن‌های جدید با فاصله زمانی شش ماهه مدلی است که به مذاق عده‌ای از کاربران و حتی همکاران آمریکایی این شرکت خوش نمی‌آید. اپراتورهایی مثل ورایزن و T-Mobile می‌خواهند محصولات این برند را تا یک سال کامل برای فروش به کاربران عرضه کنند. T-Mobile همین حالا هنوز به عرضه وان پلاس 7T ادامه می‌دهد، در حالی که فروش نسخه آنلاک این گوشی ماه‌ها پیش متوقف شده بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)