خانهاخبار
ایرتگ اپل احتمالا به‌زودی در دو اندازه از راه می‌رسد

ایرتگ اپل احتمالا به‌زودی در دو اندازه از راه می‌رسد

افشاگر توئیتری در مطلب جدیدی مدعی شده که ایرتگ خیلی زود معرفی می‌شود و دو اندازه خواهد داشت.
۱۳۹۹/۷/۳۰

مطابق توئیت جدید افشاگر توئیتری L0vetodream، عرضه برچسب ردیابی AirTags بسیار نزدیک است و اپل آن را در دو اندازه به دست کاربران می‌رساند. این اولین باری است که در گزارش‌ها به وجود دو اندازه از ایرتگ اشاره می‌شود و مشخص نیست که هدف از طراحی دو اندازه برای این دستگاه چیست.

بر اساس گزارش‌های قبلی، گفته می‌شود که ایرتگ محصولی برای ردیابی لوازم و آیتم‌های شماست که با قرار گرفتن روی دستگاه‌ها موقعیت آن‌ها را در اپلیکیشن Find My به شما نشان می‌دهد. پیش‌تر تصاویری از این دستگاه در نسخه‌های داخلی iOS 13 یافت شده بود و دستگاهی کوچک و دایره‌ای با رنگ سفید را نشان می‌داد که لوگوی اپل روی آن حک شده است.

image

جان پراسر، دیگر افشاگر مسائل اپل، ماه گذشته میلادی رندرهایی را از این دستگاه منتشر و اعلام کرد که اندازه ایرتگ کمی بزرگ‌تر در بطری‌هاست. در برخی از شایعات گفته شده که ایرتگ باتری قابل تعویض دارد، ولی برخی از آن‌ها به باتری قابل شارژ اشاره کرده‌اند. حالا با عرضه مگ‌سیف می‌توان به‌راحتی ایده شارژ مجدد این دستگاه را متصور شد.

انتظار داریم ایرتگ در موقعیت‌یابی لوازم شما دقیق‌تر از دستگاه‌هایی مثل Tile عمل کند، چون این دستگاه از فناوری باند فوق‌وسیع بهره می‌برد. تحلیل‌گر سرشناس امور اپل، مینگ-چی کو، قبلا گفته بود تراشه باند فوق‌وسیع ایرتگ تجربه کاربری قابلیت یافتن و واقعیت افزوده iOS را از طریق اندازه‌گیری فواصل کوتاه ارتقا می‌دهد.

متاسفانه هنوز اطلاعات کمی درباره ایرتگ وجود دارد. شایعه شده که اپل در تاریخ ۱۷ نوامبر مراسمی با تمرکز بر مک‌های اپل سیلیکون برگزار می‌کند، در نتیجه، این رویداد می‌تواند محل مناسبی برای معرفی ایرتگ باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)