خانهاخبار
قیمت گزاف تلویزیون رول‌شونده ال‌جی اعلام شد

قیمت گزاف تلویزیون رول‌شونده ال‌جی اعلام شد

ال‌جی مدت‌ها پیش تلویزیون رول‌شونده‌ای را معرفی کرده بود که بالاخره از حالا وارد بازار کره جنوبی می‌شود، ولی قیمت آن هوش از سر کاربران خواهد برد.
۱۳۹۹/۷/۳۰

با وجود این‌که در دنیای گوشی‌های تاشو سامسونگ فعلا بزرگ‌ترین بازیگر بازار به حساب می‌آید، ولی ال‌جی در حوزه دیگری پیشگام شده که سامسونگ هنوز به آن ورود نکرده است. این شرکت در نمایشگاه CES 2018 از تلویزیون رول‌شونده‌ای رونمایی کرد که قرار بود در بهار سال ۱۳۹۸ به بازار بیاید. اما حالا پس از تاخیرهای فراوان بالاخره قرار است این تلویزیون به بازار بیاید و قیمت ارزانی نخواهد داشت.

ال‌جی مدت‌هاست سعی دارد نمایشگرهایی بسازد که در هنگام نیاز در معرض دید کاربر قرار گرفته و در سایر مواقع مخفی می‌شوند. تلویزیون SIGNATURE OLED R مدل RX Rollable اولین محصول تجاری این شرکت است که پس از سال‌ها تحقیق و توسعه بالاخره به بازار مصرفی راه می‌یابد. این تلویزیون اولد ۶۵ اینچی پنلی انعطاف‌پذیر دارد که از پایه آن خارج شده و در مقابل کاربر قرار می‌گیرد.

تلویزیون LG Rollable OLED TV RX از قابلیت‌های متداول تلویزیون‌های پریمیوم امروزی بهره می‌برد. این دستگاه دارای فناوری پیکسل‌های خود-فعال‌شونده و کنترل‌های کاهش روشنایی است. ال‌جی اطلاعات جزئی مشخصات این محصول را به اشتراک نگذاشته ولی اگر وضوح آن کمتر از UHD باشد بسیار عجیب خواهد بود.

با این حال، اکنون بالاخره می‌دانیم که اولین تلویزیون رول‌شونده بازار با قیمت ۱۰۰ میلیون وون کره جنوبی معادل حدودا ۸۷ هزار دلار وارد بازار خانگی این شرکت می‌شود. چنین قیمت بالایی طبیعتا برای جذب همه کاربران در نظر گرفته نشده، اما انتظار داریم که در نسل‌های بعدی شاهد کاهش قابل توجه قیمت این تلویزیون جذاب باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۹/۷/۳۰
چه خبره!!