خانهاخبار
نوکیا 2 V Tella با دوربین دوگانه قیمتی کمتر از 200 دلار معرفی شد

نوکیا 2 V Tella با دوربین دوگانه قیمتی کمتر از 200 دلار معرفی شد

موبایل اقتصادی جدید نوکیا محصولی مجهز به پردازنده هلیو A22 است و باتری مناسبی دارد که می‌تواند تا دو روز انرژی موردنیاز شما را تامین کند.
۱۳۹۹/۷/۲۹

اچ‌ام‌دی گلوبال امروز از تلفن هوشمند پایین‌رده تازه‌ای رونمایی کرد که قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار دارد. Nokia 2 V Tella همین حالا با قیمت ۸۹ دلار از فروشگاه والمارت قابل خرید است، اما از اواخر ماه اکتبر با قیمت ۱۶۸ دلار در فروشگاه‌های ورایزن عرضه می‌شود.

نوکیا 2 V Tella نمایشگری ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن +HD دارد و قلب تپنده آن هلیو A22 است. این گوشی از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در قاب عقب دستگاه دوربین دوگانه‌ای قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند عمق و روشنایی بهتری را به ثبت برساند. لنز دوم نیز در واقع یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

اگرچه نوکیا 2 V Tella از نظر مشخصات فنی تعریفی ندارد، اما ظرفیت باتری آن با توجه به قیمتش بسیار مناسب است. این تلفن هوشمند از یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که به سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی Adaptive Battery مجهز است و می‌تواند انرژی خود را میان اپلیکیشن‌های پرمصرف اولویت‌بندی کند. با این کار عمر باتری گوشی به حداکثر ۲ روز می‌رسد.

نوکیا 2 V Tella دارای دکمه‌ای مخصوص گوگل اسیستنت و قابلیت احراز هویت با تشخیص چهره است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به تم تاریک، حالت فوکوس، Family Link و غیره اشاره کنیم. نوکیا 2 V Tella با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید و فقط یک رنگ آبی دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)