خانهاخبار
تماشا کنید:‌ شیائومی قدرت شارژر 80 واتی خود را به معرض نمایش می‌گذارد

تماشا کنید:‌ شیائومی قدرت شارژر 80 واتی خود را به معرض نمایش می‌گذارد

شارژر بی‌سیم 80 واتی جدید شیائومی معرفی شد.
۱۳۹۹/۷/۳۰

شرکت چینی شیائومی لحظاتی پیش، از شارژر بی‌سیم 80 واتی جدید خود رونمایی کرد. این شارژر از قدرت زیادی برخوردار بوده و قادر است تا شارژ یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را تنها در 19 دقیقه از صفر به صد برساند. اگر عجله داشته و به شارژ سریع نیاز دارید، طبق اعلام مسئولان شیائومی، این شارژر قادر است تا تنها در یک دقیقه، گوشی هوشمند شما را 10 درصد شارژ کرده و در هشت دقیقه نیز آن را به 50 درصد برساند.

آخرین رکورد شیائومی در این زمینه، شارژر 50 واتی بود که به همراه می 10 اولترا عرضه شد. شارژر 50 واتی توسط مسئولان وب سایت Android Authority نیز مورد تست قرار گرفته و یک گوشی هوشمند با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تنها در 40 دقیقه به شارژ کامل رسید. به این ترتیب باید منتظر بمانیم و ببینیم که شارژر 80 واتی جدید شیائومی، چه عملکردی را از خود بر جای خواهد گذاشت.

image

 

یکی از تحلیلگران بر این باور است که شارژرهای بی سیم 100 واتی برای گوشی‌های هوشمند در سال آینده میلادی (2021) از راه می‌رسند. از آن جا که شیائومی موفق به ارائه شارژر 80 واتی شده است، لذا رسیدن به فناوری شارژر بی سیم 100 واتی دور از دسترس به نظر نمی‌رسد.

متأسفانه در حال حاضر، مسئولان شیائومی اشاره‌ای به زمان در دسترس قرار گرفتن شارژر بی‌سیم جدید خود نکرده‌اند. اما به نظر می‌رسد که در اوایل سال آینده میلادی (2021) به همراه سری می 11 این کمپانی، باید منتظر ارائه آن باشیم.

البته سوالی که در این جا مطرح می‌شود، پایین آمدن عمر مفید باتری دستگاه در طول گذشت زمان است. این موضوع توسط محققان هنوز مورد تست قرار نگرفته است. اما شرکت اوپو، یکی از عناوین فعال در این زمینه مدعی شده است که شارژر 125 واتی این کمپانی با 800 بار شارژ، ظرفیت باتری دستگاه را حدودا 20 درصد کاهش می‌دهد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا شیائومی مشکلی برای حل این موضوع پیدا کرده است یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)