خانهاخبار
آپدیت One UI 2.5 برای سری S9 عرضه شد

آپدیت One UI 2.5 برای سری S9 عرضه شد

دارندگان گلکسی اس 9 و مدل پلاس، آپدیت جدیدی را دریافت خواهند کرد.
۱۳۹۹/۷/۲۹

پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه آپدیت جدید رابط کاربری وان یو آی برای گلکسی نوت 9، حالا دارندگان سری اس 9 هم می‌توانند محصول خود را از طریق OTA آپدیت کرده و قابلیت‌های رابط کاربری One UI 2.5 را به این ترتیب در گوشی خود به همراه داشته باشند. به نظر می‌رسد که این آپدیت، آخرین بروزرسانی ارائه شده برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باشد.

آپدیت جدید با شماره ساخت G96xFXXUCFTJ2 همراه است و در حال حاضر، کاربران کشور آلمان قادر به دریافت این بروزرسانی هستند و مطمئنا به مرور و تا پایان هفته جاری، این آپدیت برای کاربران کشورهای دیگر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

image

 

به عنوان یکی از بهترین و موثر ترین قابلیت‌های One UI 2.5 می‌توان به پشتیبانی از ویژگی DeX سامسونگ به صورت بی‌سیم اشاره کرد و در کنار آن، شاهد کیبورد جدید و هوشمند سامسونگ نیز هستیم که کاربردهای تازه‌ای را با خود به همراه آورده است. امکان جستجو به صورت مستقیم در یوتیوب نیز یکی دیگر از ویژگی‌های جدید رابط کاربری One UI 2.5 است.

image

 

اگه تا به حال موفق به دریافت و نصب این نسخه شده‌اید، لطفا تجربیات خود از کار با آن را با ما و دیگر کاربران جی اس ام در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)