خانهاخبار
گلکسی اس 21 الترا در نخستین رندرها با دوربین بزرگش خودنمایی می‌کند

گلکسی اس 21 الترا در نخستین رندرها با دوربین بزرگش خودنمایی می‌کند

اولین تصاویر کامپیوتری گلکسی اس 21 یا اس 30 الترا دستگاهی را نشان می‌دهد که هرچند ماژول دوربین آن تغییراتی داشته اما همچنان اندازه بزرگی دارد.
۱۳۹۹/۷/۲۹

چندی قبل در شایعه‌ای به اطلاع شما رساندیم که سری گلکسی اس ۲۱ ممکن است زودتر از همیشه به بازار بیاید. در نتیجه، حالا گزارش‌های مربوط به این خانواده نیز زودتر منتشر شده و پس از انتشار رندرهای گلکسی اس ۲۱ حالا نوبت به انتشار رندرهای گلکسی اس ۲۱ الترا رسیده است. البته می‌گوییم اس ۲۱ چون هنوز نمی‌دانیم که سامسونگ چه نامی را برای پرچمدار بعدی خود انتخاب خواهد کرد.

طراحی مدل الترا تقریبا مثل مدل عادی گلکسی اس ۲۱ است اما چند تفاوت جزئی دارد. در نگاه اول مشخص است که ماژول دوربین این گوشی از مدل عادی اس ۲۱ اندازه بزرگ‌تری دارد. منبع رندرها، استیو همرستافر، می‌گوید اندازه این ماژول تقریبا دو برابر اس ۲۱ است و چهار لنز دارد. متاسفانه او اشاره‌ای به پیکربندی این دوربین نکرده اما حدس زده می‌شود که اس ۲۱ الترا دو لنز زوم، یک لنز فوق عریض و یک لنز اصلی داشته باشد.

image

اگر از روبرو به رندر این گوشی نگاه کنید شاید متوجه بیرون‌زدگی ماژول دوربین نشوید، اما از زوایای دیگر کاملا واضح است که این ماژول چقدر برآمدگی دارد. سامسونگ جای ماژول دوربین عقب را تغییر داده و گوشه آن را به سمت چپ لبه دستگاه برده است، اما همچنان می‌توانیم ببینیم که این دوربین چقدر بزرگ است.

ابعاد گلکسی اس ۲۱ الترا ۱۶۵.۱ در ۷۵.۶ در ۸.۹ میلی‌متر است و از این حیث شباهت بالایی به گلکسی اس ۲۰ الترا دارد. حفره دوربین سلفی در این دستگاه نیز در بالای بخش مرکزی نمایشگر قرار گرفته و اندازه خود صفحه نمایش ۶.۷ تا ۶.۹ اینچ است. منبع گزارش می‌گوید برخلاف گلکسی اس ۲۱ که نمایشگر مسطح داشت، مدل الترا از نمایشگری استفاده می‌کند که لبه‌های آن کمی خمیدگی دارد.

در سمت راست دستگاه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور را می‌بینیم و در پایین درگاه USB-C قرار گرفته است. همرستافر تایید می‌کند که محلی برای قلم S-Pen مشاهده نشده اما همچنان نمی‌توان احتمال پشتیبانی از قلم در گلکسی اس بعدی را نادیده گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)