خانهاخبار
شیائومی می 11 احتمالا اولین موبایل چینی مجهز به اسنپدراگون 875 خواهد بود

شیائومی می 11 احتمالا اولین موبایل چینی مجهز به اسنپدراگون 875 خواهد بود

افشاگر شبکه اجتماعی ویبو در پست جدیدی مدعی شده که شیائومی Mi 11 اولین دستگاه در بین برندهای چینی خواهد بود که به اسنپدراگون 875 مجهز می‌شود.
۱۳۹۹/۷/۲۸

با توجه به این‌که ظاهرا سامسونگ پرچمدار خود را زودتر روانه بازار می‌کند، اگر گلکسی اس ۲۱ اولین تلفن هوشمندی باشد که با اسنپدراگون ۸۷۵ به بازار می‌آید، اولین موبایل در بین برندهای چینی که به این تراشه مجهز می‌شود، شیائومی می ۱۱ خواهد بود.

افشاگر معروف شبکه اجتماعی چینی ویبو، Digital Chat Station، در پست جدیدی این ادعا را اعلام کرده است. نکته جالب این‌که می ۱۱ شیائومی برای مدت محدودی تنها موبایل چینی مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵ خواهد بود. این مسئله با توجه به روابط نزدیک شیائومی و کوآلکام چندان عجیب به نظر نمی‌رسد.

این دسترسی انحصاری به‌معنای این نیست که شیائومی اسنپدراگون ۸۷۵ را در دست خود نگه می‌دارد، بلکه به‌معنای این است که کوآلکام زودتر از بقیه اجازه استفاده از این تراشه را به شیائومی می‌دهد. در نتیجه، به‌فاصله کوتاهی باید منتظر عرضه سایر گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵ باشیم.

تراشه پرچمدار کوآلکام احتمالا در اوایل ماه دسامبر معرفی خواهد شد. Roland Quandt پیش‌تر گفته بود که این شرکت دعوت‌نامه‌ای را برای مراسمی در تاریخ ۱ دسامبر (۱۱ آذر) به رسانه‌ها ارسال کرده است. اسنپدراگون ۸۶۵ پارسال هم اوایل دسامبر معرفی شده بود.

طرح مفهومی شیائومی می 11

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)