خانهاخبار
تصاویر قاب عقب هوآوی میت 40 پرو پلاس و جعبه آن فاش شد

تصاویر قاب عقب هوآوی میت 40 پرو پلاس و جعبه آن فاش شد

به‌تازگی تصاویری از قاب عقب هوآوی میت 40 پرو پلاس و میت 40 پورشه دیزاین لو رفته و همچنین می‌توانیم جعبه مدل پرو پلاس را ببینیم.
۱۳۹۹/۷/۲۸

سری میت ۴۰ هوآوی قرار است ۲۲ اکتبر مصادف با ۱ آبان معرفی می‌شود و در کمال تعجب هنوز اطلاعات چندان زیادی از این خانواده فاش نشده است. تا این لحظه می‌دانیم که سری میت ۴۰ از چیپست Kirin 9000 5G استفاده می‌کند و شارژر ۶۶ واتی خواهد داشت. ساعاتی پیش گزارش وب‌سایت WinFuture از مشخصات و رندرهای میت ۴۰ پرو را اطلاع شما رساندیم. حالا تصاویری از مدل پرو پلاس و RS Porsche Design منتشر شده که در ادامه آن‌ها را با هم می‌بینیم.

image

تصاویر جدید دستگاهی با ماژول دوربین هشت‌ضلعی را نشان می‌دهد که حداقل ۵ دوربین خواهد داشت. لنزی که از بقیه واضح‌تر است و در گوشه بالا سمت راست قرار گرفته احتمالا همان لنز تله‌فوتوی پریسکوپ است. لنزی که زیر این لنز دیده می‌شود، با توجه به اندازه آن، باید سنسور اصلی دوربین باشد. با این حال، چون هوآوی قبلا از لنزهای فوق عریض بزرگی استفاده کرده بود، نمی‌توانیم از این بابت مطمئن باشیم.

در سمت چپ این ماژول دو لنز دیگر پیداست و یکی از آن‌ها می‌تواند لنز زوم متوسط باشد تا شکاف میان لنز اصلی و پریسکوپ را پر کند. همچنین در بخش پایین ماژول سنسور کوچکی را می‌بینیم که ممکن است لنز ماکرو یا سنسور تشخیص عمق باشد.

در سوی دیگر اینترنت، دو تصویر از جعبه میت ۴۰ پرو پلاس منتشر شده که حداقل روی یکی از آن‌ها به‌وضوح کلمه پلاس نوشته شده است. شماره مدل این دستگاه NOP-AN00 است که از 5G پشتیبانی می‌کند و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. قاب عقب گوشی حاضر در این عکس سرامیکی است.

افزون بر این، در گزارش دیگری افشاگر توئیتری RODENT950 تصویری از نسخه پورشه دیزاین میت ۴۰ را منتشر کرده است. در این تصویر طراحی قاب عقب Mate 40 RS Porsche Design پیداست که مجددا ماژول دوربین هشت‌ضلعی دارد. رنگ این قاب در طیف آبی است و با پرداخت ترکیبی مات و براق ساخته شده.

در مرکز قاب عقب نوار ضخیمی دیده می‌شود که از بالای ماژول دوربین شروع شده و تا پایین ادامه پیدا می‌کند. این نسخه برخلاف نسخه پورشه میت ۳۰ فاقد لوگوی لوکس Porsche Design است. ظاهرا هوآوی رویکرد متفاوتی را در طراحی این نسخه در نظر گرفته و پذیرش آن از سوی مخاطبان بیشتر به سلیقه افراد برمی‌گردد.

افشاگر این تصویر می‌گوید قیمت میت ۴۰ پورشه دیزاین از ۲۰۰۰ یورو شروع می‌شود و جنسی از سرامیک دارد. قیمت مدل پارسالی این دستگاه ۲۰۹۵ یورو بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)