خانهاخبار
آیا تقاضای زیاد، تاریخ عرضه آیفون 12 پرو را تغییر می‌دهد؟

آیا تقاضای زیاد، تاریخ عرضه آیفون 12 پرو را تغییر می‌دهد؟

محصولات جدید اپل در آینده نزدیک روانه بازار می‌شوند.
۱۳۹۹/۷/۲۸

به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال قرنطینه خانگی، آیفون‌های 2020 اپل با تأخیر در زمان معرفی روبرو شدند و حدودا یک ماه پس از تاریخی که اپل هر سال به معرفی آیفون‌های جدید می‌پرداخت، رونمایی شدند. اما این تمام ماجرا نیست. پیش فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو چند روزی است که آغاز شده است. اما به دلیل استقبال زیاد مردم از این موضوع، اهالی کوپرتینو مجبور شده‌اند تا زمان عرضه این دو محصول را با تغییر مواجه کنند. به عنوان مثال زمان عرضه آیفون 12 پرو پیش‌تر بیست و سوم اکتبر مصادف با دوم آبان ماه اعلام شده بود که حالا این تاریخ به هفته اول نوامبر، یعنی حد فاصل یازدهم تا شانزدهم آبان ماه موکول شده است.

image

 

همان طور که انتظار می‌رفت، رنگ آبی جدید که با نام Pacific Blue یا آبی اقیانوسی از آن یاد می‌شود، به عنوان پر طرفدار ترین رنگ این مدل شناخته شده است. در اطلاعیه جدید اپل، تاریخ ارسال رایگان این محصول بین چهارم تا نهم نوامبر مصادف با یازدهم تا شانزدهم آبان ماه اعلام شده است.

تاریخ عرضه مدل‌های مختلف آیفون 12 پرو

image

 

قیمت آیفون 12 پرو با حافظه داخلی 128 گیگابایتی که مدل پایه آن است، 999 دلار اعلام شده است که در صورت پرداخت اقساطی، باید به مدت دو سال ماهانه 41.62 دلار پرداخت نمایید. مدل‌های 256 و 512 گیگابایتی این محصول نیز به ترتیب 1099 و 1299 دلار اعلام شده است که برای پرداخت اقساطی، باید به مدت دو سال ماهانه 45.79 و 54.12 دلار پرداخت نمایید. با ضرب این اعداد در یکدیگر، مطمئنا با یک رقم قابل توجه روبرو خواهید شد. چرا که اگر آیفون‌ها را به صورت اقساطی خریداری کنید، یک دلار و 12 سنت کمتر نسبت به مدل پرداخت آنی برای شما آب خواهد خورد!

تاریخ عرضه مدل‌های مختلف آیفون 12

image

 

حال زمانی که صحبت از آیفون 12 به میان می‌آید، باید بگوییم که رنگ سبز به عنوان پرطرفدار ترین رنگ این محصول شناخته شده است. تاریخ عرضه آیفون 12 هم از بیست و سوم اکتبر به فاصله زمانی دوم تا چهارم نوامبر انتقال پیدا کرده است. حال بد نیست بدانید که کمترین استقبال از رنگ قرمز این محصول پدید آمده وبه این ترتیب، تاریخ عرضه آن دقیقا همان زمانی است که پیش‌تر اعلام شده بود و تغییری در این زمینه شاهد نخواهیم بود.

جالب است بدانید که شارژرهای MagSafe برخی خریداران، هم اینک در دسترس آن‌ها قرار گرفته است. دلیل خرید این محصول، حذف هدفون سیمی و آداپتور شارژر از جعبه آیفون‌های جدید است. شما در حال حاضر می‌توانید این دو محصول را به صورت جداگانه با قیمت 19 دلار از وب سایت اپل سفارش دهید. بد نیست بدانید که تا پیش از این، هر یک از آن‌ها با قیمت 29 دلاری در سایت اپل آماده خرید بود که اهالی کوپرتینو برای جلوگیری از عصبانیت بیش از حد مشتریان، قیمت هر یک از آن‌ها را ده دلار کاهش داده‌اند.

قیمت آیفون 12 نیز به صورت زیر خواهد بود:

  • آیفون 12 با حافظه داخلی 64 گیگابایتی:  799 دلار (یا پرداخت 33.29 دلار به مدت دو سال)
  • آیفون 12 با حافظه داخلی 128 گیگابایتی:  849 دلار (یا پرداخت 35.37 دلار به مدت دو سال)
  • آیفون 12 با حافظه داخلی 256 گیگابایتی:  949 دلار (یا پرداخت 39.54 دلار به مدت دو سال)

تاریخ پیش فروش آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس نیز ششم نوامبر مصادف با شانزدهم آبان ماه اعلام شده است که عرضه آن‌ها نیز یک هفته بعد، یعنی سیزدهم نوامبر مصادف با بیست و سوم آبان ماه خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)