خانهاخبار
مشخصات کلیدی و رندرهای رسمی هوآوی میت 40 پرو لو رفت

مشخصات کلیدی و رندرهای رسمی هوآوی میت 40 پرو لو رفت

وب‌سایت WinFuture با انتشار گزارشی مشخصات کلیدی هوآوی میت 40 پرو و رندرهای مطبوعاتی آن را به اشتراک گذاشت.
۱۳۹۹/۷/۲۷

هوآوی تا چند روز دیگر از سری میت ۴۰ رونمایی می‌کند اما گزارش‌های مربوط به این گوشی تمامی ندارد. به‌تازگی در خبری تازه بخشی از مشخصات کلیدی میت ۴۰ پرو و رندرهای مطبوعاتی آن فاش شده است.

میت ۴۰ پرو دستگاهی بزرگ‌تر از نسل قبل است. این گوشی نمایشگری ۶.۷۶ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۲۷۲۲ در ۱۳۴۴ پیکسلی دارد. پنل میت ۴۰ پرو خمیده است و تراکم پیکسل آن به ۴۵۶ پیکسل بر هر اینچ می‌رسد. در گوشه بالای سمت چپ این صفحه حفره‌ای قرصی‌شکل دیده می‌شود که محل قرارگیری دوربین سلفی است.

image

قلب تپنده میت ۴۰ پرو Kirin 9000 خواهد بود که تراشه‌ای ۵ نانومتری با یک هسته ۳.۱۳ گیگاهرتزی، سه هسته ۲.۵۴ گیگاهرتزی و چهار هسته ۲.۰۴ گیگاهرتزی است. این تراشه برای پردازنده گرافیکی از Mali-G78 استفاده می‌کند و مودم یکپارچه 5G دارد.

تلفن مذکور در اروپا در یک مدل با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 به بازار می‌آید. با این حال میت ۴۰ پرو در سایر بازار از جمله چین مدل ۱۲۸ گیگابایتی هم خواهد داشت. همچنین، شکافی از نوع NM هم روی دستگاه قرار گرفته که اجازه ارتقای ظرفیت داخلی آن را می‌دهد.

میت ۴۰ پرو در بخش دوربین از ماژول سه‌گانه‌ای به شکل حلقه استفاده می‌کند که لنز اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی است. در وسط این حلقه برند Leica حک شده و همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید کمی بیرون‌زدگی دارد.

image

سنسور اصلی این دوربین دارای گشادگی دیافراگم f/1.9 است و همراه با یک لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 و یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/3.4 ارائه می‌شود. این دوربین امکان دسترسی به زوم اپتیکال ۵ برابری و فیلم‌برداری 8K را فراهم می‌کند. در بخش بالایی ماژول دوربین فلش LED دوگانه تعبیه شده و سنسوری کنار آن به چشم می‌خورد که احتمالا سنسور دمای رنگی است.

در بخش سلفی یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک سنسور سه‌بعدی قرار دارد. میت ۴۰ پرو نیز مثل مدل نسل قبل از کنترل‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند.

image

این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که با شارژ سریع ۶۵ واتی سازگار است. کاربران می‌توانند ظرف کمتر از ۱ ساعت گوشی خود را از صفر تا صد شارژ کنند. میت ۴۰ پرو همچنین بلوتوث ۵.۲، وای‌فای ۶ و NFC دارد. این دستگاه با نسخه متن-باز اندروید ۱۰ به بازار می‌آید.

میت ۴۰ پرو در اروپا با دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد ولی ممکن است در سایر بازارها رنگ‌های بیشتری داشته باشد. فعلا اطلاعاتی پیرامون قیمت این گوشی در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)