خانهاخبار
بازی Among Us گوگل پلی و اپ استور را به تسخیر درآورد

بازی Among Us گوگل پلی و اپ استور را به تسخیر درآورد

محبوبیت بسیار بالای بازی Among Us این عنوان محبوب را به رده اولین برترین بازی‌های هر دو پلتفرم اندروید و iOS رسانده و حتی بر دانلود اپلیکیشن دیسکورد اثر گذاشته است.
۱۳۹۹/۷/۲۷

به‌گزارش شرکت تحقیقاتی Sensor Tower، بازی Among Us یکی از پرطرفدارترین بازی‌های امسال بوده و در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ صدر جدول برترین بازی‌های اندروید و iOS را به تسخیر خود درآورده است. این شرکت تخمین می‌زند که Among Us در سه‌ماهه ۲۰۲۰ بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده باشد. این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود.

پیش‌بینی می‌شود که این بازی همچنان برای چند وقت دیگر بتواند محبوبیت بالای خود را حفظ کند. بازی Among Us در پلتفرم پی‌سی با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، ولی روی اندروید و iOS به‌صورت رایگان عرضه شده است. این بازی در حال حاضر در بخش بازی‌های اپ استور و گوگل پلی رقیبی ندارد و در فروشگاه استیم نیز پایین‌تر از Counter-Strike: Global Offensive و Dota 2 و PUBG در رده چهارم قرار گرفته است.

Among Ua در سرویس استریم توئیچ نیز با اقبال بسیار خوبی مواجه شده و توجه به آن از ماه ژوئیه تا اوت حدود ۶۵۰ درصد افزایش یافته است. استقبال از این بازی توجه به سرویس دیسکورد را هم بالا برده و میلیون‌ها دانلود را برای این اپلیکیشن به ارمغان آورده است. توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کرده‌اند که ساخت نسخه دوم Among Us را لغو کرده و سعی دارند مشکلات نسخه اول را برطرف کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)