خانهاخبار
گلکسی اس 21 از مرجع چینی 3C مجوز گرفت

گلکسی اس 21 از مرجع چینی 3C مجوز گرفت

پرچمدار بعدی سامسونگ که هنوز معلوم نیست با نام گلکسی اس 21 به بازار می‌آید یا گلکسی اس 31، به‌تازگی از مرجع چینی 3C سر در آورده است.
۱۳۹۹/۷/۲۶

علی‌رغم این‌که هنوز ماه‌ها تا زمان رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ باقی مانده، ولی در حال حاضر تمام توجهات به این پرچمدار قدرتمند معطوف شده است. سامسونگ به‌تازگی مجوز 3C گلکسی اس ۲۱ یا اس ۳۰ را دریافت کرده و حالا می‌دانیم که شماره مدل نسخه معمولی این دستگاه SM-G9910 خواهد بود. مرجع 3C تایید می‌کند که گلکسی اس بعدی شارژر ۲۵ واتی دارد.

پارسال گلکسی اس ۲۰ با شماره مدل SM-G981X از راه رسید. در نتیجه، حالا می‌توانیم ب احتمال خوبی مطمئن باشیم که این گوشی کوچک‌ترین عضو خانواده گلکسی اس ۲۱ است. حرف آخر شماره مدل این دستگاه که در مورد اس ۲۱ عدد صفر است، بازار هدف محصول را نشان می‌دهد.

متاسفانه در اسناد مرجع 3C اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری این گوشی ارائه نشده ولی قبلا در گزارشی گفته شده بود که گلکسی اس ۲۱ الترا باتری ۴۸۵۵ میلی‌آمپر ساعتی دارد. به‌علاوه، یک رسانه کره‌ای مدعی شده بود که این خانواده فاقد دوربین سلفی زیر صفحه خواهد بود، چون این فناوری ظاهرا هنوز برای عرضه عمومی آماده نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)