خانهاخبار
اپل احتمالا در ماه نوامبر رویدادی برای اپل سیلیکون برگزار می‌کند

اپل احتمالا در ماه نوامبر رویدادی برای اپل سیلیکون برگزار می‌کند

افشاگر معروف مسائل اپل در صفحه توئیتر خود مدعی شده که کوپرتینویی‌ها در ماه نوامبر با برگزاری رویدادی ویژه از اولین مک مجهز به تراشه اپل سیلیکون رونمایی می‌کنند.
۱۳۹۹/۷/۲۵

اپل در ماه سپتامبر با برگزاری رویداد Time Flies از اپل واچ سری ۶، اپل واچ SE و آیپد ایر ۴ رونمایی کرد. این شرکت در ماه اکتبر رویدادی به نام Hi, Speed را برگزار نمود و در آن از سری آیفون ۱۲ و هوم‌پاد مینی پرده برداشت. حالا افشاگر معروف، جان پراسر می‌گوید کار اپل هنوز تموم نشده و آن‌ها در ماه نوامبر نیز رویداد دیگری برگزار می‌کنند.

رویداد ماه نوامبر اپل احتمالا در تاریخ ۱۷ نوامبر مصادف با ۲۷ آبان برپا می‌شود و دعوت‌نامه‌های آن در تاریخ ۱۰ نوامبر منتشر خواهد شد. تمرکز این رویداد روی مک‌های اپل سیلیکون است و احتمالا پس از مراسم شاهد عرضه نسخه نهایی macOS Big Sur خواهیم بود.

اپل پیش‌تر در WWDC 2020 تایید کرده بود که تا پیش از پایان سال اولین مک اپل سیلیکون را معرفی می‌کند. با توجه به این‌که در رویدادهای ماه سپتامبر و اکتبر شاهد این محصول نبودیم، حالا چشم‌ها به رویداد ماه نوامبر دوخته شده چون چنین دستگاه مهمی نمی‌تواند صرفا از طریق بیانیه خبری از راه برسد.

جان پراسر می‌گوید پس از رویداد ماه نوامبر، رویداد بعدی اپل در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۱ مصادف با ۲۶ اسفند برگزار خواهد شد. در آن رویداد باید منتظر ایرپادز استودیو و شاید چند محصول دیگر باشیم. پراسر مدعی است که امسال خبری از اپل تی‌وی جدید نخواهد بود، چون شایعات از عرضه دستگاه مذکور با تراشه A12X/A14 در سال آینده میلادی خبر می‌دهند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اولین مک اپل سیلیکون دستگاهی با قدرت بیشتر و باتری بهتر خواهد بود. این محصول باید قابلیت‌های بیشتری داشته باشد و با مدل‌های قبلی محصولات اپل فرق کند. در نتیجه، یا با آیمک کاملا جدید ۲۴ اینچی روبرو می‌شویم یا باید منتظر مک‌بوک ۱۲ اینچی باشیم.

طرح مفهومی آیمک بعدی

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)