خانهاخبار
خبر داغ: آیفون 12 تنها در یک کشور، به همراه هدفون سیمی عرضه می‌شود

خبر داغ: آیفون 12 تنها در یک کشور، به همراه هدفون سیمی عرضه می‌شود

اگر تمایل به خرید یکی از مدل‌های آیفون 12 را دارید، این مطلب را از دست ندهید.
۱۳۹۹/۷/۲۴

همان طور که مستحضر هستید، طبق اعلام مسئولین اپل و اخبار گزارش شده، هدفون سیمی و آداپتور شارژر از جعبه آيفون‌های جدید حذف شده و این محصولات بدون این دو گزینه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. اما در بررسی‌های جدید، مشخص شده است که اپل تنها در یک کشور، هدفون سیمی را به همراه آیفون‌های 2020 عرضه خواهد کرد.

image

اگر هم اینک بخش فرانسوی فروشگاه وب سایت اپل را چک کنید، خواهید دید که آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به همراه هدفون سیمی درون جعبه در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. همچنین کابل Lightning to USB-C هم در کنار دو مورد یاد شده به چشم می‌خورد.

البته در این تصویر، هیچ اثری از آداپتور شارژر دیده نمی‌شود و ساکنین کشور فرانسه، برای برخورداری از این مورد باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنند. شرکت اپل در حال حاضر، آداپتور شارژر را با تخفیف 10 دلاری نسبت به گذشته، با قیمت 19 دلار روانه بازار کرده است و به این ترتیب، احتمالا شاهد خشم کمتر کاربران پیرامون حذف آداپتور از جعبه آیفون‌های جدید خواهیم بود.

image

 

البته بد نیست بدانید که ساکنین کشور فرانسه، برای خرید مدل پایه آيفون 12 مینی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی باید 809 یورو پرداخت کنند که اگر آن را تبدیل کنیم، معادل 949 دلار آمریکا خواهد شد. این در حالی است که مردم کشور آمریکا برای خرید چنین محصولی، باید 699 دلار پرداخت کنند. اگر به تفاوت‌های قیمت یاد شده نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که همراه کردن آیفون‌های جدید با هدفون سیمی، در صورتی که در کشورهای دیگر اثری از این موضوع نخواهد بود، تصمیم هوشمندانه‌ای از جانب مدیران و مسئولان کمپانی اپل به حساب می‌آيد که حاصل کار، احتمالا رضایت خریداران خواهد بود.

image

 

به نظر می‌رسد که نمی توان تمامی چیزهای خوب را با هم در اختیار داشت. اما ظاهرا این اقدام جالب، در حال حاضر یک شانس بزرگ برای ساکنین کشور فرانسه محسوب می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حامد

۱۳۹۹/۷/۲۶
اخه چرا الان دیگه باید اپل بخریم؟؟؟