خانهاخبار
اپل باز هم مورد تمسخر سامسونگ قرار گرفت!

اپل باز هم مورد تمسخر سامسونگ قرار گرفت!

شب گذشته آیفون‌های جدید معرفی شدند و حالا اهالی کوپرتینو مورد تمسخر سامسونگ قرار گرفتند.
۱۳۹۹/۷/۲۳

همان طور که به سمع و نظر شما رساندیم، محصولات جدید اپل شب گذشته به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شدند. آیفون‌های جدید که با پیشوند آیفون 12 از آن‌ها یاد می‌شود، برای اولین بار به فناوری 5G مجهز شدند. البته بد نیست بدانید که این تکنولوژی تنها به کشورهای خاصی تعلق نداشته و از آن‌جا که مدیر عامل اپراتور ورایزن اعلام کرد، آن‌ها شبکه 5G را به صورت جهانی راه اندازی کرده‌اند و حالا تعداد زیادی از کشورها، قادر خواهند بود تا از خدمات Verizon استفاده کنند.

دنیای تکنولوژی امروزی، حاوی کل کل‌های بسیاری میان شرکت‌های فعال در آن است. زمانی که صحبت از سامسونگ و سیستم عامل اندروید به میان می‌آید، این قضیه جالب‌تر می‌شود. چرا که شرکت کره‌ای یاد شده، سابقه زیادی در این زمینه از خود نشان داده است. از آن جا که محصولات جدید تولید شده توسط کمپانی‌‌های اپل و سامسونگ این روزها از نظر قیمت شباهت زیادی به یکدیگر دارند، لذا رقابت داغ و حساسی میان آن‌ها در جریان است.

image

 

همان طور که می‌دانید، فناوری 5G این روزها تا حدودی جدید به حساب می‌آید. اما محصولات سامسونگ شامل سری S گوشی‌های هوشمند این برند چندی است که معرفی شده و به تکنولوژی 5G مجهز هستند. از آن زمان تا به حال، شاهد معرفی محصولات دیگری از جمله سری نوت و گلکسی زد فولد 2 نیز بودیم که این اسمارت فون‌ها نیز از قابلیت 5G بهره می‌برند. حالا به نظر شما، زمانی که رقیب کمپانی سامسونگ از محصولی که به فناوری 5G مجهز است، پرده برداری می‌کند، واکنش آن‌ها چیست؟ هیچ! آن‌ها وارد اکانت توییتر خود شده و با یک توییت کنایه آمیز و طنز، اهالی کوپرتینو را مورد تمسخر قرار می‌دهند.

image

 

ترجمه این توییت به صورت زیر است:

برخی افراد به تازگی به سرعت بیشتر سلام کرده‌اند، اما ما مدت زمان زیادی است که با یکدیگر رفیق هستیم. محصول گلکسی مبتنی بر 5G خود را هم اینک دریافت کنید.

پیش از آن که شمشیرهای خود را به سمت سامسونگ حرکت دهید، بد نیست بدانید این مسائل تنها جنبه طنز داشته و به هیچ عنوان واقعی نیست. بر هیچ کس پوشیده نیست که سامسونگ به عنوان نخستین برند، فناوری 5G را به دنیای گوشی‌های هوشمند آورده است. اما در ادامه باید بگوییم این کمپانی اپل بوده است که به همکاری اپراتور ورایزن، قصد دارد تا این تکنولوژی را به صورت جهانی، در اختیار اغلب کاربران قرار دهد که این موضوع به شدت شایسته تقدیر است.

در نهایت گذشت زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. به این ترتیب باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیفون‌های 2020 در مقابل محصولات اخیر سامسونگ، چه عملکردی از خود بر جای گذاشته و بازار داغ رقابت میان آن‌ها چگونه پیش خواهد رفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mahdi

۱۳۹۹/۷/۲۳
سامسونگ نمیخواد بقیه رو مسخره کن یک فکری به حال اون بیرون زدگی زشت گوشیهاش بکن یک فکری برای خاک بخاری که دوربین گوشی هاش میگیرن فناوری ۵ جی هنوزم زود چون فقط قیمت گوشی میبره بالا خیلی کشور ها هستن هنوز از این فناوری استفاده نکردن خود کشور ما کسانی که الان بخوان گوشی با فناوری ۵ جی بگیرن عملا پول الکی دادن چون این فناوری مطمئن باشید تا چند سال آینده داخل کشور ما در دسترس قرار نمیگیره اینم شد یک جور تبلیغات برای کمپانی متاسفانه شرکتها به جای خدمات خوب به فکر درامد شدن سامی گوشی تاشو میسازه با قیمت ۲۰۰۰ هزار دلار اما ضد آب و ضد گرد غبار نیست یا قرار از سال بعد دیگه شارژر و هندزفری نذار کاری که اپل در آیفون جدید انجام داد فکر کن بری گوشی با مبلغ بالای ۱۰۰۰ دلار بگیری بعد شارژر کابل جدا بگیری این چه احترام به مشتری

hamed

۱۳۹۹/۷/۲۳
به نظر من اپل که محیط زیست رو بیشتر از مشتری هاش دوست داره باید مشتری هاشم گوشی هاشونو رها کنن در طبیعت تا بلکه اینطوری طبیعت از هممون راضی تر باشه ?