خانهاخبار
هم‌موسس وان پلاس از این شرکت جدا شد

هم‌موسس وان پلاس از این شرکت جدا شد

کارل پی، هم‌موسس وان پلاس که همراه پیت لاو، این شرکت را تاسیس کرده بود از جمع وان پلاسی‌ها خارج می‌شود تا کسب و کار خودش را راه بیندازد.
۱۳۹۹/۷/۲۳

به‌گزارش تک‌کرانچ و طبق اعلام دو منبع آگاه، کارل پی، هم‌موسس شرکت وان پلاس، از این کمپانی خارج شده است. پی در طول سال‌های اخیر نقشی اساسی در طراحی گوشی‌های وان پلاس داشته و از فعالیت‌های اخیر او می‌توانیم به وان پلاس نورد اشاره کنیم. او خارج از چین به‌عنوان چهره وان پلاس شناخته می‌شود و معمولا در کنفرانس‌های این شرکت با مشتریان و رسانه‌ها مصاحبه می‌کرد.

در سال‌های آغازین فعالیت وان پلاس، کارل پی استراتژی‌های متنوعی را تدوین کرد تا محصولات این شرکت را به موفقیت برساند. در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ که وان پلاس با چالش‌هایی در زمینه تامین محصولات خود مواجه شده بود، گوشی‌های این شرکت از طریق دعوت‌نامه و چند تکنیک هوشمندانه دیگر فروخته می‌شد.

به‌علاوه، در سال‌های نخست شروع به‌کار وان پلاس، پی بیشتر وقت خود را در هتل‌های ارزان‌قیمت چین و هند سپری می‌کرد تا بازار را بهتر درک کند و راحت‌تر به شهرهای دیگر برود. وان پلاس حالا یکی از موفق‌ترین برندهای تلفن هوشمند در هند و چند بازار دیگر است.

او یک‌بار به‌شکل عمومی از سامسونگ خواست او را استخدام کنند تا بتوانند اطلاعات بیشتری درباره مدیریت عملیات‌ها و لجستیک به دست آورد. پی در پستی در بلاگ شخصی خود نوشت: «امروز برای سامسونگ پیشنهادی دارد: بگذارید من کارآموز شما باشم. جدی می‌گویم، افتخار می‌کنم اگر بتوانم چگونگی توسعه، کنترل فعالیت‌ها و مدیریت کسب و کار را از تیم شما بیاموزم.»

پی در سال ۲۰۱۲ از طریق رسانه‌های اجتماعی به سراغ پیت لاو رفت. آن‌ها یک سال بعد با همکاری یکدیگر وان پلاس را تاسیس کردند. او که حالا ۳۱ سال دارد، نمی‌خواهد به سامسونگ بپیوندد، بلکه به گفته منابع آگاه، می‌خواهد کسب و کار خودش را راه بیندازد. البته تا این لحظه وان پلاس یا خود آقای پی واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)